ی٫ اردیبهشت ۱۶ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

استاندار همدان: تأمین مسکن خبرنگاران همدانی پیگیری می‌شود

1 دقیقه خوانده شده
استاندار همدان گفت: خبرنگارانی که شرایط لازم را داشته باشند و فرم «ج» آنها سبز است، می‌توانند در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کنند.
استاندار همدان: تأمین مسکن خبرنگاران همدانی پیگیری می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایسنا؛ علیرضا قاسمی‌فرزاد در نشست صمیمی با اعضای هیأت‌مدیره جدید خانه مطبوعات استان، اظهار کرد: منافع ملی توسط خود مردم با مشارکت حداکثری در صحنه‌های سرنوشت‌ساز کشور همچون راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن و انتخابات تأمین می‌شود و استکبار جهانی به دنبال آسیب رساندن به ایران اسلامی است.

وی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی و روابط‌عمومی‌هایی که از رسانه‌ها حمایت کنند، مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

استاندار همدان تأکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی از خبرنگاران برای فعالیت در روابط‌عمومی‌ها استفاده کنند و از این ظرفیت بسیار خوب غافل نشوند.

وی بیان کرد: دستاوردها و کارنامه‌ی نظام مقدس جمهوری‌اسلامی و دولت مردمی و انقلابی ایران قوی در راستای جهاد تبیین و امیدآفرینی در بین مردم اطلاع‌رسانی شود.

قاسمی‌فرزاد افزود: نگاه دولت به اصحاب‌رسانه و خبرنگاران خوش‌بینانه و از روی اعتماد است و در استان همدان نیز به تأسی از دولت مردمی همین نگاه حاکم است.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ‌سازی مکارم اخلاق در جامعه مهمترین رسالت اصحاب‌رسانه است، یادآور شد: اصحاب‌رسانه و خبرنگاران پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند و مشکلات، نیازها و چالش‌های جامعه را به مسئولان منتقل می‌کنند که در همین راستا انتظار داریم اقدامات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را نیز برای مردم تبیین کنند.

وی مطرح کرد: اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی در زمینه ازدواج، فرزندآوری، جوانی جمعیت و نیز آسیب‌های سالمندی جمعیت یکی دیگر از رسالت‌های مهم اصحاب‌رسانه است.

قاسمی‌فرزاد اظهار کرد: در استان همدان ظرفیت بسیار خوب و تکرار نشدنی از خبرنگاران وجود دارد که باید از این ظرفیت به نحو احسن در راستای جهاد تبیین، آگاه‌سازی جامعه و بیان دستاوردهای نظام استفاده شود.

وی ادامه داد: خبرنگاران برنامه‌ها و افتتاح پروژه‌های دهه‌ مبارک فجر را به خوبی در بین مردم استان منعکس کنند و ان‌شاءالله با هم‌افزایی اصحاب‌رسانه شاهد برگزاری راهپیمایی با شکوه‌تر از قبل در یوم‌الله ۲۲ بهمن و حضور حداکثری مردم شریف در پای صندوق های رأی باشیم.

لینک کوتاه: http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=15218

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *