پ٫ اردیبهشت ۱۳ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

از ۱۷ فروردین؛ صندوق اعتباری هنر از ساعت ۸ تا ۱۴:۳۰ به اعضا خدمات رسانی می کند

1 دقیقه خوانده شده
با توجه به اعمال برخی محدودیت ها در پی تشدید شیوع ویروس کرونا و براساس آخرین دستورالعمل ستاد ملی کرونا، ساعات کاری صندوق اعتباری هنر از 17 فروردین تا اطلاع ثانوی  از ساعت 8 تا 14:30 می باشد.
از 17 فروردین؛ صندوق اعتباری هنر از ساعت 8 تا 14:30 به اعضا خدمات رسانی می کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر؛ از اعضای محترم تقاضا می شود؛ به منظور حفظ سلامت خود  و همکاران صندوق از مراجعه غیرضروری خودداری نمایند. خدمات صندوق طبق روال گذشته به صورت غیرحضوری ارائه می شود.
اعضا می‌توانند برای دریافت هزینه‌های پزشکی تحت پوشش بیمه تکمیلی، مستندات درمان خود را بر روی «سامانه بیمانو» به نشانی www.bimano.ir بارگذاری کنند. همچنین متقاضیان می توانند برای ثبت نام، تکمیل فرآیند عضویت، ویرایش ودر صورت لزوم اصلاح اطلاعات خود از طریق وب سایت صندوق؛ به ‌نشانی www.honarcredit.ir  و وب سایت هنرکارت honar.cards اقدام کنند. همکاران ما در مرکز تلفن ۴۲۷۱۳۰۰۰ پاسخگوی سوالات اعضا می باشند.
همچنین اخبار و اطلاعیه های صندوق از طریق لینک https://t.me/honarcreditfund در کانال تلگرام، صفحه اینستاگرام صندوق اعتباری هنر به نشانی https://www.instagram.com/honarcredit  و صفحه رسمی هنرکارت در اینستاگرام به آدرس https://www.instagram.com/honar.cards قابل پیگیری است.

از ۱۷ فروردین؛ صندوق اعتباری هنر از ساعت ۸ تا ۱۴:۳۰ به اعضا خدمات رسانی می کند

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *