ی٫ اردیبهشت ۱۶ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

اختصاص کاغذ به روزنامه‌ها و هفته‌نامه‌های استان مازندران

1 دقیقه خوانده شده
رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات استان مازندران از تخصیص کاغذ به روزنامه‌ها و هفته‌نامه‌های استان مازندران خبر داد.
اختصاص کاغذ به روزنامه‌ها و هفته‌نامه‌های استان مازندران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه؛ ساسان شیخی در تشریح این خبر گفت: پیرو پیگیری‌های خانه مطبوعات و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران و برگزاری جلسه بین مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل محترم بنادر مازندران و شرکت پیک فراز به عنوان وارد کننده کاغذ بابت تامین کاغذ مطبوعات استان مازندران ۶۰ تن کاغذ به استان مازندران (دی ماه ۲۵ تن و بهمن ماه ۳۵ تن) اختصاص یافته است.

وی افزود: ضمن تشکر ویژه از جناب آقای انزان‌پور مدیرکل محترم بنادر مازندران و جناب آقای رجب‌پور مدیر محترم شرکت پیک فراز و جناب آقای زارع مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران، نوع کاغذ روس ۴۵ گرمی با عرض ۷۰ و قیمت آن نیز به ازای هر کیلو ۲۷ هزار تومان می‌باشد.

رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات استان مازندران ادامه داد: سهمیه تخصیص داده شده به روزنامه‌ها و هفته‌نامه‌ها به میزان ۵۳ تن بوده که ۷ تن باقیمانده بر اساس درخواست مجدد از سوی نشریات تخصیص داده خواهد شد.

شیخی اظهار داشت: مدیران مسئول روزنامه‌ها و هفته‌نامه‌هایی که درخواست خرید بر اساس سهمیه فوق را دارند به صورت مکتوب تا ساعت ۱۴ روز پنجشنبه ۳۰/۱۰/۱۴۰۰ به خانه مطبوعات استان مازندران اعلام نمایند.

وی تصریح کرد: در صورت عدم مکاتبه در زمان مقرر مدیرمسئول نشریه به منزله انصراف از دریافت کاغذ می باشد و مدیران مسئولی که نیاز به سهمیه بیشتر کاغذ دارند به صورت مکتوب تا ساعت ۱۴ روز پنجشنبه ۳۰/۱۰/۱۴۰۰ به خانه مطبوعات استان مازندران اعلام تا در صورت وجود مازاد کاغذ به آنها تخصیص داده شود.

شیخی اذعان داشت: بعد از درخواست مدیران مسئول بابت خرید کاغذ طی نامه‌ای از سوی خانه مطبوعات استان مازندران به نشریه فوق ارسال خواهد شد تا مبلغ مورد نظر بر اساس هر کیلو ۲۷ هزار تومان تا ساعت ۱۴ روز شنبه ۲ /۱۱/۱۴۰۰ به حساب شرکت پیک فراز واریز شود.

وی ابراز داشت: همکاران می توانند با شماره تلفن ۰۹۱۱۱۱۲۰۸۰۵ جهت هماهنگی و ارسال نامه با آقای  علی یوسفی، عضو هیات مدیره خانه مطبوعات استان مازندران تماس حاصل فرمایند.

رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات استان مازندران در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: تحویل کاغذ حدود ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ در بندر نوشهر به متقاضیان صورت می‌گیرد و با توجه به شرایط جوی و دریا ممکن است چند روزی تأخیر داشته باشد.

خبرنگار: الناز قنبری

اختصاص کاغذ به روزنامه‌ها و هفته‌نامه‌های استان مازندران

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *