ج٫ اردیبهشت ۷ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

آمادگی برای سرمایه‌گذاری در تولید گیم فیلم (interactive film)

1 دقیقه خوانده شده
قائم مقام معاونت فضای مجازی سازمان صداوسیما در دیدار با مدیرعامل و شورای معاونین بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با اشاره به زمینه‌های توسعه همکاری‌ها میان این دو مجموعه، پیشنهاد داد از ظرفیت پلتفرم آی پی تی وی یا تلویزیون تعاملی برای پخش بازی‌های دیجیتال استفاده شود.
آمادگی برای سرمایه‌گذاری در تولید گیم فیلم (interactive film)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ سعید مقیسه در این نشست که جمعی از معاونین و مدیران سازمان صداو سیما و بنیاد نیز حضور داشتند، تصریح کرد: یکی از موضوعات پیشنهادی ما به بنیاد استفاده از ظرفیت پلتفرم آی پی تی وی یا تلویزیون تعاملی برای بازی‌های دیجیتال است. پلتفرم آی پی تی وی در حال ورود به مرحله بهره‎‌برداری است و می‌توان از آنها برای بازی‌ها بهره‌برداری کرد. برگزاری جلسه با اپراتورهای آی پی تی وی و بازی‌سازان یکی از زمینه‌های مورد درخواست ما است. بازی‌سازان از ظرفیت آی پی تی وی‌ها به طور دقیق مطلع نیستند و اپراتورهای آی پی تی وی هم از ظرفیت‌های بازی بی اطلاع هستند. آشنایی آنها با یکدیگر می‌تواند نتایج بسیار خوبی به‌همراه داشته باشد.

او افزود: از آنجایی که موضوع سایت فهم بازی با ماموریت‌های معاونت فضای مجازی همخوانی دارد، این موضوع از جمله زمینه‌های علاقه‌مندی و اولویت دار ما برای کمک به بنیاد در خصوص ترویج مسئله سواد بازی است.

آمادگی برای سرمایه‌گذاری در تولید گیم فیلم (interactive film)

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *