ی٫ اردیبهشت ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

آغاز ثبت‌نام خبرنگاران برای حضور در نمایشگاه صنعت هوایی پیام

1 دقیقه خوانده شده
سید مهدی جعفری رییس کمیته رسانه، تبلیغات و تشریفات نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام با اشاره به آغاز ثبت‌نام از خبرنگاران برای حضور در این نمایشگاه گفت: اصحاب رسانه برای حضور در نمایشگاه از امروز شنبه 30 دی تا چهارشنبه 18 بهمن 1402 می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
آغاز ثبت‌نام خبرنگاران برای حضور در نمایشگاه صنعت هوایی پیام
سید مهدی جعفری رییس کمیته رسانه، تبلیغات و تشریفات نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام با اشاره به آغاز ثبت‌نام از خبرنگاران برای حضور در این نمایشگاه گفت: اصحاب رسانه برای حضور در نمایشگاه از امروز شنبه ۳۰ دی تا چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ می‌ توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام؛ وی افزود: رسانه‌ های متقاضی برای حضور در نمایشگاه صنعت هوایی پیام با هدف پوشش اخبار این نمایشگاه، باید در مدت زمان تعیین‌ شده نسبت به دریافت، تکمیل فرم ثبت‌ نام و ارسال معرفی‌ نامه از رسانه محل فعالیت خود اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه حضور خبرنگاران در این نمایشگاه با ارایه معرفی‌ نامه معتبر از سوی رسانه و پس از ثبت‌نام، مقدور می‌باشد، تصریح کرد: بنابراین هرگونه فعالیت اصحاب رسانه در نمایشگاه صنعت هوایی پیام منوط به ثبت نام و دریافت مجوز از کمیته رسانه، تبلیغات و تشریفات این نمایشگاه خواهد بود.

جعفری با اشاره به اینکه این اقدام با هدف تعامل بهتر، برنامه‌ریزی منظم، تامین امکانات مورد نیاز و همچنین اختصاص جایگاه ویژه برای اطلاع‌رسانی دقیق و گسترده صورت می‌گیرد، خاطر نشان کرد: حضور اصحاب رسانه در نمایشگاه صنعت هوایی پیام، بدون ثبت‌نام امکانپذیر نیست.

مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام با اشاره به اینکه واگذاری غرفه به رسانه‌ ها از دیگر اقدامات پیش‌ بینی شده در این نمایشگاه است، گفت: به همین منظور رسانه‌ های متقاضی دریافت غرفه می‌ توانند درخواست خود را از طریق کمیته رسانه، تبلیغات و تشریفات نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام ثبت کنند.

لازم به ذکر است، اصحاب رسانه برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم ثبت‌ نام با هدف حضور در نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام می‌ توانند با شماره تلفن ۰۲۶۳۳۲۶۶۱۳۰ و یا شماره تلفن همراه ۰۹۳۵۹۵۱۵۹۰۴ تماس حاصل نمایند.

لینک کوتاه: https://khabarnegaranvaresane.ir/?p=15132

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *