ج٫ اردیبهشت ۱۴ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

آغاز بازنگری دروس دانشگاهی ارتباطات، خبرنگاری و عکاسی

1 دقیقه خوانده شده
دوره‌های کاردانی و کارشناسی امور ارتباطات و خبرنگاری دانشگاه جامع علمی کاربردی از سوی صاحب‌نظران این حوزه بر اساس نیازهای دانشجویان بازنگری و به روز می‌شود.
آغاز بازنگری دروس دانشگاهی ارتباطات، خبرنگاری و عکاسی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ دوره‌های کاردانی و کارشناسی امور ارتباطات و خبرنگاری دانشگاه جامع علمی کاربردی با همکاری مرکز آموزش علمی کاربردی خبر، بازنگری و به روز می‌شود.

اولین جلسه کمیته علمی تخصصی بازنگری دوره‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته امور ارتباطات و خبرنگاری با حضور علیرضا جمالزاده مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی درسی دانشگاه و جمعی از فرهیختگان، صاحبنظران و خبرگان حوزه ارتباطات و خبرنگاری برگزار شد.

جمالزاده به تبیین الگوی برنامه‌ریزی درسی در دانشگاه جامع علمی کاربردی پرداخت و سپس فرآیند بازنگری برنامه درسی را تشریح کرد و اظهار داشت: برنامه درسی یکی از مولفه‌های مهم و اصلی ارتقاء کیفیت آموزش بوده و لازم است حین بازنگری و به هنگام سازی آن ضمن توجه به نیاز حال و آینده آن حرفه، به نقش جهتگیری اشتغال متناسب با خواسته‌های بازار نیز توجه شود.

آغاز بازنگری دروس دانشگاهی ارتباطات، خبرنگاری و عکاسی

وی تاکید کرد: مستندسازی تجربه شغلی، در نظر گرفتن تغییرات سریع در حوزه شغلی، توجه به مشاغل نوظهور و بررسی شواهد و تجربیات حاصل از اجراهای قبلی دوره ها و آگاهی از بازخوردهای آن در بازنگری برنامه‌های درسی یک ضرورت است.

آغاز بازنگری دروس دانشگاهی ارتباطات، خبرنگاری و عکاسی

در ادامه جلسه ، اعضاء حاضر در جلسه باتوجه به تجارب و تخصص خود، به بیان نقطه نظر در ارتباط با سرفصل‌های موجود دوره‌های خبرنگاری و اهمیت بازنگری آن‌ها پرداختند.

آغاز بازنگری دروس دانشگاهی ارتباطات، خبرنگاری و عکاسی

در پایان این جلسه نیز احکام اعضای کمیته، توسط مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی درسی دانشگاه جامع علمی کاربردی تقدیم اعضاء شد.

پرویز مصلی‌نژاد، محمدتقی روغنی‌ها، محمد بابایی، یاسمن تقی بیگی، غلامحسین اسلامی فر، مجید رضاییان، سمیه یوسفی، آلما قاسمی دهقی، نیما قاسمی دهقی و کامین قاسمی اعضای این کمیته هستند.

لینک کوتاه: http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=14985

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *