چ٫ فروردین ۸ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

۷۰۰ هنرمند و خبرنگار قزوینی از پرداخت حق بیمه معاف شدند

1 دقیقه خوانده شده
۷۰۰ هنرمند و خبرنگار قزوینی از پرداخت حق بیمه معاف شدند

به گزارش پایگاه خبری خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: طبق پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و موافقت دولت، ۷۰۰ هنرمند و خبرنگار قزوینی عضو صندوق هنر از پرداخت سه ماهه حق بیمه معاف شدند.

محمد حسین اسماعیلی افزود: در جلسه‌ای که به ریاست جهانگیری معاون اول رییس جمهوری و با حضور سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سیدحسین سیدزاده مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و موافقت دولت، ۳۵ هزار عضو صندوق اعتباری هنر در سراسر کشور از پرداخت حق بیمه خود در ایام کرونا معاف شدند.

اسماعیلی اظهار داشت: در این جلسه که هیات مدیره و مشاوران صنفی صندوق اعتباری هنر هم حضور داشتند، مقرر شد هنرمندان، نویسندگان و خبرنگارانِ عضو صندوق هنر که بیمه هستند در ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد از پرداخت سهم بیمه خود معاف شوند.

وی ادامه داد: بر اساس این موافقت در استان قزوین، ۱۱۷ نفر سینماگر، ۱۴۰ نفر اهل موسیقی، ۳۴ نفر خوشنویس، ۳۴ نفر هنرمند تعزیه، ۱۳۳ نفر در فن نمایش، ۴۰ نفر نویسنده، ۸۵ خبرنگار و ۱۱۷ نفر در هنر تجسمی از پرداخت سه ماه حق بیمه معاف شدند.

اسماعیلی تصریح کرد: این اقدام از اردیبهشت آغاز می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری افراد نیست و صندوق اعتباری هنر تمامی اقدامات و مراحل این کار را انجام می‌دهد.

۷۰۰ هنرمند و خبرنگار قزوینی از پرداخت حق بیمه معاف شدند

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *