پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

یک خیابان در قوچان به نام “شهدای خبرنگار” نامگذاری می‌شود

1 دقیقه خوانده شده
یک خیابان در قوچان به نام "شهدای خبرنگار" نامگذاری می‌شود

به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت خبرنگار “شهید محمود صارمی” یک خیابان در قوچان به نام “شهدای خبرنگار” ثبت و پلاک می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی زیرک رئیس شورای اسلامی قوچان  گفت: بر اساس تصمیم شورای نام گذاری شهرداری و با تصویب شورای اسلامی شهر در یکی از خیابان‌های قوچان به نام خیابان “شهدای خبرنگار” نامگذاری می‌شود.
وی افزود: با پیگیری و تلاش خالقی خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در قوچان تصمیم نهایی نام گذاری این خیابان به نام خبرنگار امسال همزمان با گرامیداشتروز خبرنگار و به منظور ارج نهادن به مقام شامخ فعالان عرصه اطلاع رسانی اتخاذ شد که به زودی  اجرا می شود.
رئیس شورای اسلامی قوچان با اشاره به اینکه خبرنگاران در نظم دهی و ساماندهی جامعه نقش بسزایی ایفا می‌کنند، ادامه داد: خبرنگاران، قشری پویا و فعال در جامعه هستند که برای اطلاع رسانی به افکار عمومی تلاش می‌کنند و فعالان این عرصه در این شهرستان  تعامل خوبی با شورای شهر و شهرداری در اطلاع رسانی دارند، لذا نامگذاری یک خیابان به نام خبرنگار در این شهر ضروری بود.
زیرک ضمن قدردانی از اصحاب رسانه و مطبوعات قوچان بیان کرد: این قشر با تلاش بی‌وقفه به منظور اطلاع‌رسانی و توسعه همه‌جانبه شهرستان، گام برداشته و عملکرد آنان جای بسی تقدیر است.

یک خیابان در قوچان به نام “شهدای خبرنگار” نامگذاری می‌شود

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *