ش٫ اردیبهشت ۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

گلایه کارگران ساختمانی از رسانه ها

1 دقیقه خوانده شده
گلایه کارگران ساختمانی از رسانه ها

نایب رئیس انجمن صنفی آرماتوربندان شهرستان شهریار از نارضایتی کارگران ساختمانی در خصوص عدم حمایت ستاد ملی مبارزه با کرونا و همچنین عملکرد رسانه ها در قبال این قشر زحمتکش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه؛ سید محمد نیک سیرت با اشاره به اعلام محدودیت ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: رسانه ها از قول ستاد ملی مبارزه با کرونا تاکید دارند که برخی از مشاغل تعطیل شوند اما به پیامدهای ناگوار آن نمی اندیشند.

وی افزود: متاسفانه با تعطیلی کار کارگران در روزهای کرونایی، زندگی آنها مختل شده و برخی نیز با قطع شدن بیمه تامین اجتماعی مواجه می شوند.

نیک سیرت تأکید کرد: حتی برخی از همکاران بخاطر حفظ شأن خود تقاضای کمک نیز نمی کنند اما این انجمن با شناختی که از اعضای آسیب پذیر خود دارد روزهای بسیار سختی را می گذراند و جای تأسف دارد که ارزش تلاش این عزیزان برای قوای سه گانه کشورمان پوشیده است.

وی ادامه داد: پیامدهای نادیده گرفتن مشکلات کارگران فصلی و ساختمانی شامل عدم پرداخت بیمه بیکاری، هزینه طول درمان و… موجب افزایش خودکشی در بین این قشر شده و حتی فشار اقتصادی برخی از آنها را به حد آتش زدن خود پیش می برد اما باز شاهد بی خیالی و عدم حمایت دولت، مجلس و حتی رسانه ها هستیم و این جای تأسف دارد.

خبرنگار: الناز قنبری

گلایه کارگران ساختمانی از رسانه ها

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *