پ٫ فروردین ۳۰ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

گفت‌وگو با خبرنگار حاضر در کشتی «نجات» / یمن را خبر یک جهان کردیم

1 دقیقه خوانده شده

خبرنگاران، پزشکان و امدادگران لحظه‌ شماری می‌کردند پا به خشکی یمن بگذارند. کشتی های آمریکایی و ائتلاف سعودی علیه یمن تا توانستند، سنگ‌اندازی کردند. سرانجام کشتی نجات سر از جیبوتی درآورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرگزاری فارس؛ نفت کش های ایرانی که به «ونزوئلا» رسیدند و سلام و تشکر فارسی رئیس جمهور این کشور از ملّت ایران و جمهوری اسلامی ایران جزو اخبار مهم رسانه های جهان شد، جمعی از مخاطبان سامانه «فارس من» پیشنهاد و سوژه ای با عنوان «ارسال کمک‌های انسانی از طریق کاروان دریایی به یمن» ثبت کردند. این متن حاکی از این بود؛ حالا که نفتکش های ایران، اقتدار و نوعدوستی ایران را زبانزد کرده اند و این توان وجود دارد باید کمک های داوطلبانه مردمی به دست مردم مظلوم یمن هم برسد. پیرو ثبت این سوژه و داغ شدن هر روز بیش از پیش تنور تخاصم و تهاجم عربستان سعودی علیه یمن و محاصره همه جانبه این کشور، گفتگویی با یکی از خبرنگاران ایرانی حاضر در کشتی «نجات» داشتیم که سال ۱۳۹۴ به همین منظور عازم یمن شد.

«مهدی مشکینی» خبرنگار خبرگزاری تسنیم، مهمان ما در خبرگزاری فارس است تا ماجرای کشتی نجات؛ کاروان شامل کمک های بشردوستانه به مردم یمن را مرور کند و می گوید: «وقتی کشتی های آمریکایی دور ما را گرفتند ناو «البرز» ارتش جمهوری اسلامی ایران، خودش را به ما رساند. مطمئن بودم تهدیدهای آمریکا صوری است.» اعزام «نجات» شاید نخستین گام در اعتراض به محاصره کامل یمن توسط دشمنان بود و می خواست توجه مردم آزاده جهان را به وضع ناراحت کننده مردم یمن جلب و به آن ها کمک کند.

بقیه گفت و گو را با کلیک کردن روی لینک بخوانید.

گفت‌وگو با خبرنگار حاضر در کشتی «نجات» یمن را خبر یک جهان کردیم

گفت‌وگو با خبرنگار حاضر در کشتی «نجات» / یمن را خبر یک جهان کردیم

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *