پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

گردهمایی یاوران رسانه‌ای اربعین برگزار می‌شود

1 دقیقه خوانده شده
مدیر اجرایی ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) گفت: گردهمایی بزرگ یاوران رسانه ای اربعین ۱۴۰۱، در شهریور ماه امسال برگزار می‌شود .
گردهمایی یاوران رسانه‌ای اربعین برگزار می‌شود

مدیر اجرایی ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) گفت: گردهمایی بزرگ یاوران رسانه ای اربعین ۱۴۰۱، در شهریور ماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از مرزنیوز؛ امید کوثری‌ فر مشاور رئیس و مدیر اجرایی ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) افزود: گردهمایی بزرگ یاوران رسانه‌ ای اربعین به منظور تبیین رویکردها و انتقال تجارب در زمینه های عکاسی، خبرنگاری، مستندسازی و فعالیت‌ های فضای مجازی با حضور اساتید برجسته و صاحبان تجربه در روز  چهارشنبه دوم شهریور ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد .
وی توضیح داد: این گردهمایی به صورت حضوری و در شهر تهران و به همت کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین برگزار خواهد شد.
مشاور رئیس ستاد مرکزی اربعین با تاکید بر لزوم هم‌ افزایی ظرفیت های فعالان عرصه رسانه به منظور تحقق بیشتر فرهنگ جهانی اربعینی و ارائه خدمت بهتر به زوار حضرت سیدالشهدا (ع) اظهار کرد: علاقمندان می توانند برای شرکت در این گردهمایی بزرگ رسانه ای به سایت alarbaeen.ir  مراجعه کنند .
کوثری‌ فر اضافه کرد: از بین ثبت نام کنندگان، اولویت پذیرش با افرادی است که در رشته انتخابی به صورت حرفه ای و رسمی صاحب تجربه و کار هستند و اطلاعات تکمیلی نیز به ثبت نام کنندگان اعلام خواهد شد.

گردهمایی یاوران رسانه‌ای اربعین برگزار می‌شود

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *