به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرگزاری برنا؛ این مسابقات با همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح ، همکاری سازمان بسیج رسانه استان و فرماندهی تیپ ۴۸ فتح، میدان تیر برای اصحاب رسانه اعم از خواهران و برادران برگزار شد که در پایان نفرات برتر مشخص شدند .

در ادامه این مسابقات تیرندازی ویژه خبرنگاران که با همکاری فرماندهی تیپ ۴۸ فتح، میدان تیر برای اصحاب رسانه اعم از خواهران و برادران برگزار شد،در بخش برادران از صدا وسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد،نوروز رسم رتبه اول، الیاس صابری رتبه دوم، باقر بزرگ امید مقام سوم را کسب کردند. ضمن اینکه در بخش خواهران نیز خانم ها مریم نیکی نژاد از صدا و سیمای استان رتبه اول ،مهرناز علیزاده خبرنگار روزنامه کشوری سیاست روز، سرپرست روزنامه راه مردم رتبه دوم و زینب محمودی سرپرست خبرگزاری برنا و خبرنگار روزنامه طلوع رتبه سوم را کسب کردند.

لازم به ذکر است در پایان این دوره از مسابقات، طی آیینی با حضور سردار «حسن حکمتیان» فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام والمسلمین پیروز مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۴۸ فتح, سرهنگ دوم پاسدار مهدی حیدری معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح, سروان پاسدار رسول علیزاده مدیر روابط عمومی سپاه فتح, سروان پاسدار فخرالدین رضایی مدیر سازمان بسیج رسانه استان و جمعی از کارکنان تیپ ۴۸ فتح و اصحاب رسانه از مقام‌های اول تا سوم در دو رده آقایان و بانوان تجلیل شد.

سردار «حسن حکمتیان» فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد در این آیین از خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم نام برد و اظهار داشت: امروز، خبرنگاران می‌توانند یکی از قدرتمند‌ترین نیروها در مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن باشند.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: خبرنگاران با قلم خود می‌توانند دستاوردهای انقلاب اسلامی را به خوبی برای نسل جدید تبیین کنند.

حکمتیان با بیان اینکه مردم ولی نعمتان این انقلاب هستند، گفت: باید با همه توان و تلاش در راستای سازندگی و توسعه روزافزون کشور گام برداریم.

وی ادامه داد: تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد هم در دوران دفاع مقدس و هم در مبارزه با گروهک‌های تروریستی در شهرهای مرزی کشور، از هیچ تلاشی برای حفاظت از خاک و ناموس این کشور و تامین امنیت و آسایش مردم دریغ نکرده است.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: این تیپ در عرصه‌های سازندگی، رفع مشکلات و رفع محرومیت‌ها هم به کمک مردم شتافته و در بحث مقابله با بیماری کرونا نیز در کنار مردم بوده است.

کسب رتبه سوم سرپرست خبرگزاری برنا استان کهگیلویه و بویراحمد