پ٫ اردیبهشت ۶ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

چگونگی فعالسازی هنرکارت و دریافت رمز آن

1 دقیقه خوانده شده
«هنرکارت» یکی از تسهیلات ارایه شده از سوی صندوق اعتباری هنر برای فعالان فرهنگی، هنری و رسانه ای کشور بوده است.
چگونگی فعالسازی هنرکارت و دریافت رمز آن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه؛ بعد از دریافت هنرکارت برای فعال سازی آن باید شماره ۱۶ رقمی آن را از طریق سامانه پیامکی تلفن همراه خود (صرفا شماره تلفن همراه ارایه شده در زمان ثبت نام هنرکارت) به شماره  ۵۰۰۰۲۸۱۹۰ ارسال کنید.

پس از ارسال پیامک چند دقیقه بعد پیامی با این مضمون که هنرمند گرامی پیامتان دریافت شد، را مشاهده خواهید کرد و تا ۴۸ ساعت آینده رمز کارت برای شما ارسال خواهد شد.

مراحل فوق برای کسانی که مبالغ واریز شده به حسابشان را دریافت کرده بودند و افرادی که مبلغی را از طریق مراجعه به شعبات بانک آینده دریافت نکرده اند باید پس از دریافت هنرکارت با مراجعه حضوری به یکی از شعبات بانک آینده و ارایه شناسنامه و کارت ملی، کارت خود را فعال و رمز خود را دریافت کنند.

گفتنی است هنر کارت یک پروژه ارائه خدمات بانکی به اعضای صندوق اعتباری هنر است که با همکاری بانک آینده در کشور انجام می شود. مجری پروژه هنر کارت “شرکت هنر کارت بنیان ایرانیان” است که در زمینه پروژه های فناوری اطلاعات و خدمات الکترونیکی فعالیت می کند. مقدمات اجرایی هنر کارت به عنوان یکی از پروژه های مهم صندوق اعتباری هنر از سال ۱۳۹۸ آغاز شده و صمیمانه امیدواریم بتوانیم خدمات متمایزی را به دارندگان هنر کارت ارائه دهیم و همراه با هم زندگی شیرین تری را تجربه کنیم.

لازم به توضیح است مسئولیت صحت اطلاعات هویتی صرفا برعهده ی دارنده کارت بوده و تمام قوانین و شرایط استفاده از کارت های بانکی در مورد هنر کارت موثر می باشد و هر متقاضی می تواند حداکثر ۱ هنر کارت داشته باشد.

شایان ذکر است هنر کارت یک کارت بانکی عضو شبکه شتاب است که تمامی قابلیت های کارت های بانکی مانند برداشت وجه، پرداخت قبوض، خرید اینترنتی و انتقال وجه را دارد ولی با این مزیت که درصدی از مبلغ خرید را بابت هر نوع خریدی که انجام می دهید به کارت شما بر می گرداند. دریافت هنر کارت راحت و آسان است و بصورت آنلاین می توانید آن را درخواست دهید.

خبرنگار: الناز قنبری

چگونگی فعالسازی هنرکارت و دریافت رمز آن

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *