پ٫ فروردین ۳۰ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

چهل و هفتمین شماره ماهنامه دنیای سرمایه‌گذاری منتشر شد

1 دقیقه خوانده شده
چهل و هفتمین شماره ماهنامه دنیای سرمایه‌گذاری منتشر شد

در چهل و هفتمین شماره از ماهنامه دنیای سرمایه‌گذاری، چالش‌های بخش معدن و صنایع فولادی ایران از سوی مدیران و کارشناسان این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه؛ در بخش پرونده ویژه این شماره با هدف بررسی مشکلات بخش معدن و صنایع فولادی ایران، مصاحبه‌هایی با مدیران این حوزه از جمله جهاندار شُکری، مدیرعامل گروه صنعتی شُکری با عنوان “توسعه صنعت فولاد با عدم تصدی‌گری دولت”، محمدرضا آلمان‌آبادی، قائم مقام مدیرعامل مجتمع اروم ریخته‌گری فولادسازان آلمان‌آباد با موضوع “کاهش خام‌فروشی با فرآوری مواد معدنی”، علی یزدانی، مدیرعامل شرکت مدیریت اکتشاف منابع معدنی پایا با عنوان “بروکراسی اداری، مانع اصلی در بهره‌برداری از معادن کشور” و سعید پیربُداقی، عضو هیات‌مدیره شرکت پیرسام با موضوع “رشد تصاعدی هزینه‌های تولید سنگ آهن” منتشر شده است. همچنین در این بخش گزارشی از برگزاری نهمین نمایشگاه بین‌المللی MINEX 2020 و IMAT 2020 با هدف بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش معدن و صنایع معدنی ایران به چاپ رسیده و یادداشتی از احسان پیری، رییس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران با عنوان “تعهد و تخصص، نیاز اصلی توسعه بخش معدن” از دیگر مطالب پرونده ویژه می‌باشد.

در بخش اقتصاد بازار چهل و هفتمین شماره از ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” گفت‌وگویی با فرشید شُکرخدایی، مدیرعامل گروه دانش‌بنیان پارسیان هوشمند با موضوع “رونمایی از پلتفرم آنلاین رتبه‌بندی رقابت‌پذیری شرکت‌ها” انجام شده و گزارشی در خصوص بررسی عملکرد بورس کویت در اکتبر ۲۰۲۰ نیز از دیگر مطالب این بخش است.

در بخش دنیای انرژی این شماره نیز مصاحبه‌هایی با سید علی حسینی، مدیرعامل بورس انرژی با عنوان “پیگیری برای راه‌اندازی بازار بهینه‌سازی انرژی و محیط‌زیست”، حسن منتظر تربتی، معاون وزیر نفت در امور گاز و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و همچنین محمدرضا یوسفی‌پور، مجری طرح بهینه‌سازی موتورخانه‌ها با موضوع “اجرای طرح ملی بهینه‌سازی رایگان موتورخانه واحدهای مسکونی و تجاری” به چاپ رسیده است. در ادامه این بخش نیز گزارشی از بهره‌برداری نخستین اسکله بندر صادراتی تنبک با گفته‌هایی از محمد مشکین‌فام، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس با عنوان “ایران هیچ‌یک از بازارهای LPG را از دست نداده است” منتشر شده است.

در بخش دنیای خودروی چهل و هفتمین شماره ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” گفت‌وگوهایی با محمدمهدی شکورزاده، مدیرعامل گروه توسعه قطعات خودروی پیروز با عنوان “افزایش صادرات با اتخاذ تصمیمات مناسب از سوی مدیریت کلان اقتصادی”، ابوالفضل شورمیج، مدیرعامل شرکت خودرو قالب با موضوع “ضرورت به کارگیری افراد متخصص برای توسعه صنعت قطعه‌سازی” و پدرام صمدی، معاون تامین هلدینگ رایزکو با عنوان “مدیریت تامین، مهمترین چالش تولیدکنندگان” به چاپ رسیده است.

در بخش دنیای صنعت شماره جدید ماهنامه نیز مصاحبه‌هایی با علی ضامنی، با عنوان “سازمان استاندارد باید بر کیفیت تولید بتن نظارت دقیق داشته باشد”، علیرضا رحمتی، رییس کمیته فنی انجمن صنفی تولیدکنندگان بتن آماده و قطعات بتنی ایران با موضوع “زلزله‌خیز بودن ایران، ضرورت نظارت بر تولید بتن را دوچندان می‌کند”، سلیم باوفا، رییس هیات مدیره انجمن صنفی تولیدکنندگان بتن آماده استان تهران با موضوع “کاهش هزینه و ارتقاء کیفیت تولید بتن با ایجاد شهرک اختصاصی” و افشین رحیمی گُل‌خندان، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی با عنوان “ایجاد مراکز تخصص آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در خراسان رضوی” به چاپ رسیده است.

در بخش اقتصاد کلان این نشریه نیز گفت‌وگوهایی با حمیدرضا حاجی بابایی، رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات، بهروز محبی نجم‌آبادی، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات، محمدمهدی زاهدی، عضو کمیسیون آموزش و سید ناصر موسوی لارگانی، عضو هیات‌رییسه مجلس شورای اسلامی با  عنوان “دولت به تامین کالای اساسی مردم توجه ویژه نماید” انجام شده است. بررسی روابط اقتصادی ایران و ترکمنستان و همچنین یادداشتی از مرتضی فغانی، عضو اتاق بازرگانی تهران با عنوان “تامین درآمدهای ارزی کشور با توسعه بخش معدن” از دیگر مطالب چاپ شده در این بخش می‌باشد.

“۱۰ توصیه پدر صنعت فولاد به کارآفرینان”، “معرفی مهمترین شرکت‌های فولادی ایران” و “خودروهای برقی، تقاضای جدید جهان” از مطالب خواندنی این شماره از ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” است که شما مخاطبان را به مطالعه آن دعوت می‌کنیم.

چهل و هفتمین شماره ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در ۹۶ صفحه با قیمت ۳۰ هزار تومان از طریق اشتراک و نیز پایگاه خبری این نشریه به نشانی www.dsg-m.ir  از هم‌اکنون در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

چهل و هفتمین شماره ماهنامه دنیای سرمایه‌گذاری منتشر شد

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *