پ٫ اردیبهشت ۶ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

چهل و هشتمین شماره ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” منتشر شد

1 دقیقه خوانده شده
چهل و هشتمین شماره ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" منتشر شد

در چهل و هشتمین شماره ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” فرصت‌ها و چالش‌های صنعت بیمه کشور توسط کارشناسان و صاحب‌نظران این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از مرزنیوز؛ در بخش اقتصاد بازار شماره جدید ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” گزارشی از عملکرد شرکت‌های بیمه‌ای از جمله بیمه مرکزی، بیمه دی، بیمه ایران، بیمه پارسیان به ترتیب با عناوین “آرامش برای همه؛ اطمینان برای یک صنعت” به قلم دکتر غلامرضا سلیمانی، رییس کل بیمه مرکزی ایران،” تشریح عملکرد بیمه دی در بازار سرمایه”، “بیمه ایران؛ با طراوت و چابک در جشن ۸۵ سالگی” و”اقدامات بیمه پارسیان در حمایت از مشتریان” منتشر شده است. همچنین در این بخش گفت‌وگوهایی از حسن خوشپور، معاون تحقیق و توسعه بازار بیمه حکمت با عنوان “رشد نماد بیمه حکمت در فرابورس” و امیر تقی‌خان تجریشی با موضوع “ضمانت حداقل نرخ بازدهی برای سهام شرکت‌های وبانک” منتشر شده است. یادداشتی با عنوان “رشد متوازن و پایدار؛ راهبرد اساسی بانک ملت” نیز از دیگر مطالب چاپ شده در بخش اقتصاد بازار است که توسط محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت به رشته تحریر درآمده است.

در بخش پرونده ویژه این شماره مصاحبه‌هایی با مجید صادقی، مدیرعامل رستوران مرشد با عنوان “رستوران‌های ایرانی؛ پتانسیل جهانی شدن را دارند”، محمدعلی کاظمی نژاد، مدیرعامل واحد تولیدی شیرین شهد سته‌بان با موضوع “عدم همکاری سازمان‌های دولتی؛ ترمزی برای تولیدکنندگان”، سیدمهدی بابایی، بنیان‌گذار برند شیرین‌باشی با عنوان “نقش ارزشمند تولید در تحقق توسعه پایدار و خودکفایی” و همچنین امید عباس‌زاده، مدیر مجتمع گلخانه‌ای آلوئه پردیس با موضوع “ارزآوری یک و نیم میلیارد دلاری آلوئه‌ورا برای کشور” و سجاد ممبینی، مدیرعامل شرکت سایدا با عنوان “توسعه فعالیت‌های تولیدی با حمایت ویژه مسئولان” به چاپ رسیده است.

در بخش دنیای انرژی این شماره نیز گفت‌وگویی با جعفر ربیعی، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس با عنوان “راه‌اندازی ۱۳ طرح جهش سوم در سال ۱۴۰۱” و همچنین گزارشی از مراسم افتتاحیه پتروشیمی لردگان توسط رییس جمهوری با موضوع “جهش تولید و صادرات با راه‌اندازی پتروشیمی لردگان محقق می‌شود” منتشر شده است.

در بخش دنیای خودروی چهل و هشتمین شماره ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” گفت‌وگوهایی با بهرام طیبی، مدیرعامل شرکت پل آستارا صنعت با عنوان “رونق صنعت قطعه‌سازی با تامین مواد اولیه و تسهیل قوانین” و خانم زهرا آذرکیش، مدیرعامل شرکت قطعه‌ساز با موضوع “استفاده از متخصصان داخلی برای رشد و شکوفایی صنعت” به چاپ رسیده است.

در بخش دنیای صنعت شماره جدید ماهنامه نیز مصاحبه‌هایی با علی مدحت، مدیرعامل شرکت قالب بتن مدحت با عنوان “شکوفایی اقتصاد در گروی تولید”، امیرحسین کاوه، مدیرعامل گروه صنعتی سدید با موضوع “ضرورت تدوین راهبرد جامع سرمایه‌گذاری برای توسعه پایدار اقتصادی”، احمد مقیمی، طراح و سازنده بادی کیت خودرو با موضوع “رونق تولید و افزایش اشتغال با حمایت از کارآفرینان محقق می‌شود”، محمدحسین قانع بصیری، مدیرعامل شرکت زمین صنعت فرآور با عنوان “افزایش ظرفیت معادن با استفاده از تجهیزات جدید در حوزه فرآوری” و همچنین جواد نیشابوری، مدیرعامل شرکت حباب کف توس با موضوع “ایجاد فرصت‌های جدید شغلی با حمایت دولت از کارآفرینان” و بابک شکورزاده، مدیرعامل شرکت صنایع هیدرولیک ایرانیان با عنوان “بروکراسی فرساینده اداری و کمبود نقدینگی؛ سد راه سازندگان تجهیزات صنعتی” منتشر شده است.

در ادامه این بخش نیز گفت‌وگوهایی با خانم سحر گلکار، مدیر توسعه بازار شرکت امرتات سرام با موضوع “عدم توجه به برندیگ؛ نقطه ضعف صادرات ایران”، مهدی قجری، مدیرعامل صنایع کادویی خاتم با عنوان “اعتماد به کالاهای ایرانی باعث افزایش تولید می‌شود”، منصور بهرامی، تولیدکننده دوچرخه برقی ایویتک با موضوع “چالش اصلی تولیدکنندگان؛ کمبود مواد اولیه و بی‌ثباتی اقتصاد”، خانم ندا هداوند، مدیرعامل شرکت آرتیک با عنوان “ضرورت حمایت دولت از تولید و عرضه محصولات رزینی” و نیز صمد صمدی، مدیرعامل شرکت صنایع نقره ماندگار با موضوع “رونق صنایع‌دستی؛ نیازمند عزم ملی است” انجام شده و در پایان این بخش نیز گزارشی با عنوان “خسارت ۴۴۰ میلیارد دلاری کرونا به صنعت گردشگری جهان” به قلم سید احمد نبوی به رشته تحریر درآمده است.

در بخش اقتصاد کلان این نشریه نیز مصاحبه‌هایی با محمد عباسی، وزیر اسبق ورزش و جوانان و عضو هیات امنای بنیاد مستضعفان با عنوان “عدم تمایل تصمیم سازان دولت به ایجاد ثبات اقتصادی” و عبدالله اوسکای، رایزن اقتصادی سفارت ترکیه در تهران با موضوع “رشد مبادلات تجاری ایران و ترکیه در آینده نزدیک” منتشر شده است. یادداشتی از مرتضی فغانی، عضو اتاق بازرگانی تهران با عنوان “تاثیر انتخابات آمریکا بر اقتصاد جهان و ایران” از دیگر مطالب چاپ شده در این بخش می‌باشد.

“پرطرفدارترین سایت‌های آشپزی دنیا”، “معرفی مشهورترین و خوشمزه‌ترین غذاهای جهان” و “آشنایی با مهمترین صنایع‌دستی ایران” از مطالب خواندنی این شماره از ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” است که شما مخاطبان را به مطالعه آن دعوت می‌کنیم.

چهل و هشتمین شماره ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در ۱۲۸ صفحه با قیمت ۳۰ هزار تومان از طریق اشتراک و نیز پایگاه خبری این نشریه به نشانی www.dsg-m.ir  از هم‌اکنون در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

چهل و هشتمین شماره ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” منتشر شد

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *