پ٫ اردیبهشت ۶ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در شهرکرد به کار خود پایان داد

1 دقیقه خوانده شده
چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در شهرکرد به کار خود پایان داد

چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر چهارمحال و بختیاری روز چهارشنبه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد که ۲ خبرنگار و عکاس ایرنا نیز در بین برگزیدگان این دوره بودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ مسئول بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری در این آیین با اشاره به استقبال گسترده خبرنگاران این استان در جشنواره رسانه‌ای ابوذر این استان اظهار داشت: ۸۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که از این تعداد با انتخاب هیات داوران ۳۷ اثر به عنوان آثار برگزیده اعلام شد.

سرهنگ البرز لله‌گانی افزود: این موضوعات در ۹ قالب در حوزه خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر، یادداشت، مقاله، فیلم و عکس و موشن‌گرافی و با محوریت موضوعات دفاع مقدس، اقتصاد مقاومتی، رونق تولید، مبارزه با آسیب‌های ‌اجتماعی، بسیج و حوزه‌های اقدام، مسایل صنفی خبرنگاران و بصیرت و دشمن‌شناسی، مسایل اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، محرومیت‌زدایی و بخش ویژه جشنواره گام دوم به رقابت گذاشته شد.

وی در ادامه به نقش و رسالت خبرنگاران این استان در برهه‌های مهم و حساسی نظیر آگاه‌سازی مردم در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: تولیدات بسیاری از خبرنگاران استان در حوزه رسانه‌های مجازی و مکتوب، دیداری و شنیداری تهیه و تولید شد که جای قدردانی دارد.

مسئول بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری، برگزاری دوره‌های آموزش و توسعه فعالیت خبرنگاران استان در شبکه‌های اجتماعی را از ضرورت‌های این حوزه دانست و خاطر  نشان کرد: خبرنگاران با مجهز کردن خود به ابزارهای نوین ارتباطی و انعکاس تولیدات خود در فضای بین‌الملل می‌توانند از تاثیرگذاری بیشتری در راستای مقابله با جنگ نرم و رسانه‌ای دشمن ایفا کند.

بنا بر این گزارش، خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی در این جشنواره حایز رتبه شدند و در آیین خاطره حسین‌زاده با کسب رتبه اول در بخش خبر، سمیه پناهنده با کسب رتبه دوم در بخش خبر و مریم آل‌مومن با کسب رتبه دوم در بخش عکس از برگزیدگان چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر شناخته شدند.

چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در شهرکرد به کار خود پایان داد

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *