پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

پیگیری اعتراض کاربران «کوییز آو کینگز» توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای

1 دقیقه خوانده شده
پیگیری اعتراض کاربران «کوییز آو کینگز» توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای
بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای اعتراض تعدادی از کاربران «کوییز آو کینگز» را به دنبال مسدود شدن حساب کاربری‌شان در پی ادعای مجموعه کوییز مبنی بر تقلب آنها در بازی پیگیری می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ در پی مسدود شدن حساب کاربری ۵۳۵ کاربر بازی پرطرفدار«کوییز آو کینگز» بخاطر استفاده از بات‌های تلگرامی (روبات) در بازی و اعتراض‌های مکرر آنها به معاونت نظارت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای پیگیری این موضوع، با دستور مدیرعامل بنیاد این مشکل با حضور مدیرمجموعه «کوییز آو کینگز» و تعدادی از کاربران معترض بررسی می‌شود.
به همین منظور بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در راستای وظایف خود مبنی بر تأمین حقوق مادی و معنوی تولیدکنندگان و مصرف کنندگان بازی‌های رایانه‌ای، تصمیم به برگزاری نشستی مشترک با حضور مدیرمجموعه «کوییز آو کینگز» و تعدادی از کاربران معترض به منظور رسیدگی به این اعتراض‌ها گرفته است.
قرار است در این نشست که روز دوشنبه در محل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود و معاون نظارت نیز در آن حضور خواهد داشت، ابعاد مختلف این موضوع با حضور نمایندگانی از کاربران معترض بازی کوییز آو کینگز و امیرحسین ناطقی، مدیر مجموعه کوییز آو کینگز مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
مشروح کامل این نشست و نتایج به دست آمده از آن، متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.
http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=3021

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *