پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

پیام تسلیت معاون مطبوعاتی برای درگذشت روح‌الله رجایی

1 دقیقه خوانده شده
پیام تسلیت معاون مطبوعاتی برای درگذشت روح‌الله رجایی

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پیامی درگذشت زنده‌یاد «روح‌الله رجایی» روزنامه‌نگار پرتلاش و سردبیر جوان روزنامه جام جم را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از پایگاه اطلاع رساتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ در پیام محمد خُدادی آمده است:
انا لله و‌ انا الیه راجعون
خبر درگذشت زنده‌یاد روح‌الله رجایی، روزنامه‌نگار جوان، متعهد، کاربلد و دغدغه‌مند و سردبیر شایسته روزنامه جام جم موجب تاسف و تالم بسیار شد.
اینجانب درگذشت این فعال رسانه‌ای بااخلاق و کوشا که همواره در عرصه‌های خدمت چه در جمعیت هلال احمر و در چه در رسانه‌های مختلف خوش‌نام و کوشا بود را به خانواده گرامی‌اش و جامعه رسانه‌ای کشور، به‌ویژه همکاران وی در روزنامه جام جم تسلیت می‌گویم و برای خانواده عزیز او، بازماندگان، دوستان و همکارانش، صبر و اجر مسئلت دارم.

زنده‌یاد روح‌الله رجایی، دانش‌آموخته مقطع دکترای رشته علوم ارتباطات بود که از سال ۱۳۸۰ روزنامه‌نگاری را به‌صورت حرفه‌ای آغاز کرد.
وی که سابقه حضور در رسانه‌های مختلفی را نیز در کارنامه خود داشت صبح امروز پس از تحمل یک دوره کوتاه بیماری، به دلیل ابتلای به ویروس کرونا درگذشت.

پیام تسلیت معاون مطبوعاتی برای درگذشت روح‌الله رجایی

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *