ج٫ اردیبهشت ۷ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

پیام تسلیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در پی ترور و شهادت دانشمند هسته ای دکتر محسن فخری زاده

1 دقیقه خوانده شده
پیام تسلیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در پی ترور و شهادت دانشمند هسته ای دکتر محسن فخری زاده
ناصر مقدم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز طی پیامی شهادت دانشمند هسته ای کشورمان، دکتر محسن فخری زاده را تسلیت گفت.

بسم اله الرحمن الرحیم
روز جمعه، ۷ آذر ۹۹ سرباز صدیق اسلام و انقلاب، دانشمند خدوم و والامقام، شهید دکتر محسن فخری زاده، با وصال سرخش به حضرت معبود، نام و یاد خود را در میان مردم سربلند میهن و در خاطر مردمان آزاده سایر ملل، جاودانه نمود.
یکبار دیگر، سردار رشید و فرزند عزیزی از این مرز و بوم، به دستور شقی ترین سردمداران ظلم و خباثت، در راه عزت و اقتدار ایران اسلامی شهد شهادت نوشید.
دشمنان کینه توز این ملت و ستم پیشه گان نظام سلطه، از همان شروع نهضت و پیروزی انقلاب اسلامی و در ادوار مختلف، در راه جلوگیری از بالندگی و استقلال این خاک پاک و نظام مقدس، از هیچ تلاش و جنایتی دریغ نکردند و تیر کین ایشان، فرزندان زیادی از این ملت را هدف گرفته و پیکر رشیدشان را به خون پاکشان خضاب کرده است.
هنوز یکسال از شهادت سردار پرافتخار اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی نگذشته که ایران اسلامی، داغدار شهادت دانشمند خدوم دیگری در عرصه های علم و جهاد شد.
سردار شهید فخری زاده، عمر شریفش را وقف تلاش و کوشش در عرصه های مختلف دفاعی و فناوری کرد و به حق لایق و شایسته اجر و مزدی همچون شهادت بود و البته خون سرخ و پاک این شهید والامقام، یکبار دیگر پرده از چهره بزک کرده دشمنان ایران و نظام اسلامی برداشت و  بر بصیرت و هوشیاری ملت افزود و چه خوش گفت آن پیر و مراد سفر کرده خطاب به بدخواهان: “بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می شود.”
اینجانب ضمن محکوم نمودن این ترور و جنایت دهشتناک، شهادت این دانشمند مجاهد را به محضر مقام معظم رهبری و عموم ملت سرافراز ایران بالاخص مردم استان البرز، تبریک و تسلیت گفته و از درگاه خداوند منان می خواهم تا توفیق آن را داشته باشیم که با خدمت صادقانه و مدبرانه، رهرو صدیقی برای شهیدان و دلسوزان نظام اسلامی باشیم و بی شک با مدد الهی و در زمان مناسب، انتقام خون پاک این شهیدان عزیز گرفته خواهد شد، ان شاالله.
http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=3990

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *