ج٫ فروردین ۳۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

پخش زنده فینال فیفابازها برای علاقمندان

1 دقیقه خوانده شده
پخش زنده فینال فیفابازها برای علاقمندان
۸ فیفا باز راه یافته به مرحله نهایی اولین دوره آنلاین مسابقات ورزش‌های الکترونیک در رشته FIFA 20 ، روز ۲۸ شهریور در رقابتی جدی و پرهیجان با یگدیگر بازی می‌کنند تا تکلیف قهرمان این رویداد بالاخره مشخص شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ مرحله مقدماتی اولین دوره مسابقات آنلاین ورزش‌های الکترونیک آپارات گیم در رشته FIFA 20 با همکاری مشترک آپارات گیم و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در هفته پایانی مرداد ماه به صورت آنلاین برگزار شد و مسابقات فینال نیز مانند مسابقات مرحله مقدماتی به صورت آنلاین برگزار می‌شود. ولی با یک تفاوت عمده و آن اینکه بازیکنان باید در محل برگزاری مسابقات حضور داشته باشند.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است، مسابقات فینال و مراسم اختتامیه آن از ساعت ۱۶:۰۰روز ۲۸ شهریور ماه در محل استودیو ویکست (Vcast) آغاز و تا ساعت۲۲:۳۰ ادامه پیدا کند.

همان طور که از پیش هم اعلام شده بود، مسابقات فینال با هدف آشنایی بیشتر بقیه فیفا بازها با سبک بازی حرفه‌ای‌‌ها و البته قرار گرفتن در جریان حال و هوای این رویداد جذاب و هیجان انگیز به صورت زنده استریم شود و مراسم اختتامیه و معرفی نفرات برتر به صورت زنده از آپارات پخش شود.

محمدمهدی ورزشی، محمد پورحسین، محمدحسین سخاوت، امیرحسین جوانمردی، مسیح محافظت‌کار، پرهام همرنگ، شهاب گل‌محمدی و سامان جلالی ۸ نفر منتخب دور مقدماتی مسابقه هستند که در چهار جدول ۱۲۸ نفره و روی پلتفرم PS4 با دیگر فیفا بازها رقابت کردند و خودشان را به مرحله نهایی رساندند و قرار است در فینال با یکدیگر بازی کنند.

یک گزارشگر حرفه‌ای به همراه یک کارشناس و تحلیلگر نیز مسابقات را گزارش خواهند کرد و بعد از پایان مسابقات و قبل از شروع مراسم اهداء جوایز نیز نشستی با حضور مدیران آپارات گیم و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در خصوص همکاری مشترک دو مجموعه برای برگزاری این رویداد برگزار خواهد شد.

نکته جالب دیگر در خصوص برگزاری این مسابقه اینکه، به هر ۸ نفر برگزیده مرحله مقدماتی که به دور پایانی راه یافتند، جایزه‌ای تعلق می‌گیرد و با اختصاص ۵۰ میلیون تومان جایزه نقدی برای ۸ نفر برتر این مسابقه، بیشترین جایزه‌ در میان تمام مسابقات کشوری که در یک رشته برگزار می شود، برای این رویداد در نظر گرفته شده است.

این جایزه ۵۰ میلیون تومانی به ترتیب شامل ۲۰ میلیون تومان برای نفر اول، ۱۲ میلیون تومان برای نفر دوم ، ۸ میلیون تومان برای نفر سوم،۶ میلیون تومان برای نفر چهارم و ۱ میلیون تومان برای نفرات پنجم تا هشتم دور نهایی است. اشتراک ۳ ماهه فیلیمو برای ۸ نفر برتر هر گروه نیز اختصاص یافته است. علاوه بر آن به تمام شرکت‌کنندگان کد تخفیف ۵۰ درصدی فیلیمو اهداء می‌شود.

http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=2603

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *