پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

وزیر راه و شهرسازی: سهمیه خبرنگاران از طرح ملی مسکن به زودی اعلام می شود

1 دقیقه خوانده شده
وزیر راه و شهرسازی گفت: سهمیه مسکن خبرنگاران در قالب طرح اقدام ملی مسکن برای اصحاب رسانه‌ای که ثبت نام شده هستند، به زودی اعلام می‌شود.
وزیر راه و شهرسازی: سهمیه خبرنگاران از طرح ملی مسکن به زودی اعلام می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرگزاری مهر؛ محمد اسلامی در حاشیه آئین بهره‌برداری از پروژه‌های راه و شهرسازی استان تهران در شهرستان ملارد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفته گذشته با حضور رئیس جمهور، حدوداً بیش از ۷۰۰ پروژه روبنایی را در سطح کشور فقط در شهرهای جدید افتتاح کردیم. افتتاح‌های هفته گذشته شامل شهرهای جدید و سایر شهرها و بافت‌های فرسوده می‌شد. این تعداد پروژه بی سابقه است که شامل مدرسه، خانه بهداشت، کلانتری، پارک، فضای سبز، فضای تجاری، فرهنگسرا، سرای محله و هر آنچه برای زندگی مردم و برای بهره مندی از چرخه کامل زندگی لازم است، می‌شد. امروز نیز شاهد تکمیل و افتتاح ۴۰۰ پروژه دیگر در سراسر کشور بودیم.

اسلامی درباره مسکن خبرنگاران نیز گفت: با وزیر ارشاد تفاهمنامه تنظیم کرده‌ایم و خیلی هم پیگیری شد که طبق چارچوب تعریف شده اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه صاحب خانه شوند. هم اکنون مقدمات کار فراهم است و به زودی سهمیه‌ای را در قالب طرح اقدام ملی مسکن برای اصحاب رسانه‌ای که ثبت نام شده هستند، اعلام خواهیم کرد.

وزیر راه و شهرسازی: سهمیه خبرنگاران از طرح ملی مسکن به زودی اعلام می شود

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *