پ٫ اردیبهشت ۶ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

واگذاری ۵۸ واحد مسکونی به خبرنگاران خراسان شمالی قطعی شد

1 دقیقه خوانده شده
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: برنامه ریزی برای واگذاری ۵۸ واحد مسکونی به خبرنگاران این استان انجام شده و این قشر فرهنگی در پروژه فرهنگیان و گلستان شهر بجنورد صاحب مسکن می شوند.
واگذاری ۵۸ واحد مسکونی به خبرنگاران خراسان شمالی قطعی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ قاسم قاسمی اظهار داشت: واگذاری این واحدهای مسکونی در شورای مسکن استان تصویب شده و بر این اساس  ۴۸ واحد مسکونی در گلستان شهر و ۱۰ واحد نیز در پروژه شهرک فرهنگیان واگذار می شود.

وی افزود: متقاضیان پروژه فرهنگیان در قسط اول ۴۰۰ میلیون ریال و متقاضیان پروژه گلستان شهر ۱۰۰ میلیون ریال پرداخت کرده اند و دیگر اقساط در زمان لازم اطلاع رسانی خواهد شد.

قاسمی ادامه داد: اجرای این ۲ طرح در مرحله اسکلت بندی قرار دارد و با پیگیری های لازم سعی می کنیم تا در موعد ۲ ساله تکمیل و واگذار شود.

وی در مورد روند اجرای طرح اقدام ملی مسکن در خراسان شمالی نیز اظهار داشت: تاکنون ۱۸ هزار و ۷۵۳ نفر در این طرح ثبت نام کرده اند که از این تعداد صلاحیت ۲ هزار و ۳۸۹ نفر به تایید رسید و تاکنون یکهزار و ۵۶۳ ،نفر سهم آورده خود را به حساب مصوب واریز کردند و به عنوان متقاضی اصلی مسکن ملی نامشان به ثبت رسیده است.

شرکت تعاونی مسکن خبرنگاران با ۲۰۰ عضو در سال گذشته با هدف خانه دار شدن این قشر فرهنگی آغاز به کار کرد و در مرحله اول با قول مساعد استاندار خراسان شمالی واگذاری واحدهای مسکونی در قالب طرح اقدام ملی انجام شد.

خراسان شمالی ۲۳۵ فعال رسانه‌ای دارد که بیشتر آنها در رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری‌ها فعالیت می‌کنند.

خبرگزارهای ایرنا، ایسنا، ایلنا، آنا، ایپنا، ایکنا، برنا، پانا، تسنیم، رسا، فارس، مهر، شبستان، دانشجو و علم و فناوری در این استان فعالیت می کنند و روزنامه های کشوری نیز در خراسان شمالی ۴۰ نمایندگی دارند که شمار رسانه های فعال در این استان به ۸۶ مورد می رسد.

خراسان شمالی با ۸۶۳ هزار نفر جمعیت از جمله استان هایی است که شاخص مطبوعات و رسانه های آن، مانند بسیاری از دیگر شاخص ها وضعیت خوبی ندارد.

خراسان شمالی سی و یکمین استان از نظر تعداد رسانه های دارای مجوز است و در این استان به ازای هر ۴۴ هزار و ۵۷۱ نفر یک نشریه مجوز انتشار دارد.

واگذاری ۵۸ واحد مسکونی به خبرنگاران خراسان شمالی قطعی شد

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *