چ٫ فروردین ۸ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

واکنش تند خبرنگار سی ان ان به سخنگوی کاخ سفید

1 دقیقه خوانده شده
واکنش تند خبرنگار سی ان ان به سخنگوی کاخ سفید

خبرنگار سی ان ان در واکنش به انتقاد سخنگوی کاخ سفید از رسانه های این کشور در مورد پوشش برخی تحولات گفت: شما به عنوان سخنگوی کاخ سفید خودتان هر روز در حال دروغ‌پراکنی هستید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ “کلی مکننی” سخنگوی کاخ سفید روز گذشته طی کنفرانس خبری با اشاره به پوشش خبری در مورد تحقیقات در مورد فعالیت های مالیاتی پسر جو بایدن گفت: خوش به حال انهایی که همواره ماجرا آن چنان که هست و حقیقت دارد و نه اطلاعات نادرست مرتبط با روسیه را پوشش می دهند.

پس از این اظهارنظر سخنگوی کاخ سفید، جیم آکوستا خبرنگار سی ان ان خطاب به این مقام کاخ سفید گفت: خانم مکننی این ریاکاری از سوی شما نیست که دیگران را به ارائه اطلاعات غلط و دروغ پراکنی متهم می کنید زمانیکه خود شما هر روز این کار را انجام می دهید؟

بایدن رئیس جمهوری منتخب آمریکا در دوره اول مناظره با ترامپ در مورد تخلفات پسر خود هانتر بایدن اعلام کرد که هیچ پرونده و تحقیقاتی در مورد وی در جریان نیست و وی هیچ تخلف مالی ندارد این در حالی است که هانتر بایدن پسر رییس جمهوری منتخب آمریکا هفته گذشته از به جریان افتادن تحقیقات در مورد موضوع مالیات های وی خبر داد.

واکنش تند خبرنگار سی ان ان به سخنگوی کاخ سفید

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *