پ٫ اردیبهشت ۶ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

نهمین شماره فصلنامه «دیده بان مرز» منتشر شد

1 دقیقه خوانده شده
نهمین شماره فصلنامه سراسری اقتصادی– اجتماعی دیده‌بان مرز حاوی گفت‌وگو، مطالب و گزارش‌های متنوع منتشر شد.
نهمین شماره فصلنامه «دیده بان مرز» منتشر شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از مرزنیوز؛ در این شماره از مجله دیده‌بان مرز گزارشی از معرفی سلاح های جدید شرکت «سارسیلماز» در نمایشگاه صنایع دفاعی استانبول و همچنین خبر انتشار کتاب «غذاهای ترکی با رسپی‌های صدساله» درج شده است.

پیام مدیرعامل شرکت بیمه کوثر به مناسبت روز صنعت دفاعی با عنوان «افزایش قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران عامل بازدارندگی بیگانگان از ماجراجویی‌های سفیهانه است» و همچنین خبر لینک دعوت از دوستان در سامانه شباهنگ اپلیکیشن گردش‌پی بانک گردشگری فعال شد را در صفحه بانک و بیمه می خوانید.

مقاله تخصصی «لزوم تقویت کسب وکارهای شناسنامه‌دار به‌منظور افزایش اعتماد عمومی در جامعه» به قلم مهندس محمدنقی دیده بان را هم در صفحه کسب و کارهای نوین مطالعه می کنید.

دو گزارش از دو شرکت خودروسازی بزرگ ایران با عناوین «دلربایی که در همین نزدیکی‌هاست» و «سایپا؛ رتبه اول تولید خودرو در کشور» در بخش صنعت به چاپ رسیده است.

بیک، یک نوستالژی ساده و داستان ورود «بیک» به ایران را در بخش نوستالوژی این شماره از مجله خواهید خواند.

همچنین در این شماره جواد نبوتی مشاور امور بیمه‌ای معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به خبرنگاران تاکید می کنند که سابقه و مزایای بیمه را جدی بگیرند.

«قدردانی  ۲۰ سازمان مردم‌ نهاد از هنرمند متعهد مهدی یراحی»، گزارشی از میهمانی شاد و دوستانه اهالی رسانه البرز در فردیس و خبر درخشش پایگاه خبری رادیوکوهنورد در جشنواره مطبوعات البرز را در بخش فرهنگ و هنر می خوانید.

سرعین؛ بهشت جذاب عنوان گزارشی است که اماکن دیدنی و چشمه‌های آب گرم این شهر آن را به یکی از مقصدهای بسیار جذاب و پرطرفدار گردشگران و یکی از قطب‌های بی چون و چرای صنعت گردشگری کشور تبدیل کرده است.

در بخش اربعین حسین قاسمی، مدیرکل امور مرزی وزارت کشور به عاشقان حسینی هشدار داد از  ورود غیرقانونی به عراق بپرهیزند. همچنین سردار مهدی حاجیان سخنگوی نیروی انتظامی تاکید کرد، زائران از مراجعه به مرزها خودداری کنند و اخبار موثق را از رسانه‌های رسمی دنبال کنند و فرمانده انتظامی استان البرز نیز از انهدام باند شبکه‌ای سارقان زورگیر در البرز  خبر داد.

یادی از مرحوم محمدرضا دیده‌بان و نگاهی گذرا به زندگی و خدمات  ارزشمند آن زنده‌یاد را هم در بخش یاد ایامی خواهید خواند.

گزارش تشریح برخی دستاوردهای حوزه معاونت پشتیبانی و توسعه منابع دانشگاه تبریز در بخش علمی و فرهنگی منعکس شده است.

«ضرورت وحدت جهانی برای منع گسترش تسلیحات بیولوژیکی!»، «احمد مسعود بچه شیر پنجشیر افغانستان و زندگی در ایران» و «ناامنی خاورمیانه؛ کلید سلطه‌جویی آمریکا در منطقه!» عناوین مقاله به قلم داود اسدی تحلیلگر سیاسی و روزنامه نگار کشور منتشر شد.

ستون ثابت دانستنی های مرزی ۴ ؛ به تاریخچه، مفهوم و تعریف سرحد و مرز اختصاص داشت و در همین بخش فرمانده مرزبانی ناجا از اجرای طرح صاعقه در مرزهای کشور خبر داد.

وزیر ارتباطات در مراسم تشییع پیکر یک شهید مدافع حرم گفت: جبهه جدید دفاع از انقلاب، فضای مجازی است.

مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی قشم هم از پایان چک سنگین و بازگشت هواپیمای ایرباس ۶۰۰-۳۰۰ قشم ایر به چرخه عملیاتی خبر داد و در خصوص آشنایی با فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز به خبرنگار ما توضیحاتی را ارائه داد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل نیز از لزوم اطمینان از آماده بودن دیزل ژنراتورهای تامین برق در مراکز حساس و بیمارستان‌ها خبر داد. همچنین روابط‌عمومی این شرکت در سومین جشنواره ارزیابی روابط‌عمومی‌های صنعت آب و برق کشور رتبه سوم بخش نوآوری و خلاقیت را کسب کرد.

در بخش گفت وگو ندا تقی‌پور، قهرمان پدل کشور عنوان کرد: پدل؛ جنگیدن تا آخرین لحظه برای گرفتن امتیاز است. همچنین ملیحه نظیری سرخانلو هنرمند بافنده نیز در گفت وگو با این مجله مطرح کرد: میل بافتنی همچون زمان حال است که گذشته را به آینده گره می‌زند.

در بخش اربعین شهردار کلانشهر کرج در جلسه هماهنگی برگزاری اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس از اعزام نیروی خدمات شهری از کرج به کربلا و اکران طرح‌های اربعین  خبر داد و رئیس شورای اسلامی شهر کرج نیز تاکید کرد: مراسم اربعین حسینی هرچه باشکوه‌تر برگزار شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش هنری می گوید: روز ملی سینمای ایران یادآور پیروزی و بهروزی یک تمدن کهن است.

در دیدار مدیر مرزنیوز و مجله دیده‌بان مرز با فرمانده مرزبانی کشور نیز بر لزوم گسترش همکاری‌های رسانه‌ای به‌ منظور فرهنگسازی تاکید شد.

گفتنی است این مجله در قطع A4 با ۴۴ صفحه مطالب متنوع به قیمت ۵۰ هزار تومان آماده ارایه به مخاطبان گرامی بوده و متقاضیان می توانند تعداد نسخ درخواستی همراه با نام و نشانی دریافت کننده را به شماره واتساپ و یا تلگرام ۰۹۲۰۳۱۶۶۰۹۷ واحد مشترکین مجله دیده بان مرز اعلام کنند.

خبرنگار: زینب سیدحاتمی

برای مطالعه این شماره از مجله دیده بان مرز می توانید روی لینک زیر کلیک کنید:

فایل PDF نهمین شماره فصلنامه «دیده بان مرز»

نهمین شماره فصلنامه «دیده بان مرز» منتشر شد

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *