ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

نماینده ولی فقیه در استان سمنان: قلم خبرنگار در مسیر ترویج مبانی اسلامی و مقابله با توطئه های دشمنان حرکت کند

1 دقیقه خوانده شده
نماینده ولی فقیه در استان سمنان: قلم خبرنگار در مسیر ترویج مبانی اسلامی و مقابله با توطئه های دشمنان حرکت کند

آیت الله شاهچراغی با تأکید بر اینکه قلم خبرنگار باید در مسیر ترویج مبانی اسلامی و مقابله با توطئه های دشمنان حرکت کند گفت: رسالت خبرنگاران جهاد با قلم و انتشار اخبار مستند است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از  خبرگزاری شبستان؛ آیت الله سید محمد شاهچراغی در آستانه ۱۷ مرداد روز خبرنگار باتبریک این روز به تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی خبرنگاران را هنرمندانی دانست که رسالتشان جهاد با قلم و انتشار اخبار مستند است و گفت: خبرنگاران با تلاش خود به جامعه آگاهی می رسانند و فعالیت آنها ارزشمند، معنوی و جنبه عبادی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه خبرنگاران با انعکاس خبرهای صحیح و اصولی می توانند باورها و اعتقادات انقلابی آحاد مردم را بیش ازپیش گسترش دهند اضافه کرد: این قشر همچنین همواره باید در نوشتار و گفتار خود ارزش های ناب اسلامی را در نظر بگیرند.

وی ضمن قدردانی از خبرنگاران پرتلاش استان سمنان گفت: خبرگزاری ها و اصحاب رسانه در استان سمنان با رویکردی جهادی و اعتقادی برای پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی همواره تلاش کردند و به سهم خود از تلاش های ارزشمند این قشر فرهیخته تشکر می کنم.

آیت الله شاهچراغی بر ضرورت توجه به نیازهای خبرنگاران تأکید کردوافزود: خبرنگاران برای تهیه و ارائه اخبار خود را به آب و آتش می زنند تا خبری را به اطلاع مردم و جامعه برسانند.

امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه  با این تلاش شبانه روزی خبرنگاران از نظر مالی وضعیت خوبی ندارند  اظهارداشت: باید بیشتر مور توجه از نظر مسایل معیشتی و رفاهی باشند.

وی با تأکید بر اینکه قلم خبرنگار باید در مسیر ترویج مبانی اسلامی و مقابله با توطئه های دشمنان حرکت کند، ادامه داد: خبرنگاری کاری عاشقانه و خالصانه است و من خبرنگاران را قلبا و بدون تعارف دوست دارم.

آیت الله شاهچراغی حرفه خبرنگاری و اطلاع رسانی را یک ضرورت برای کشور دانست و افزود: خبرنگاران به رغم دستمزد کم و مشکلات و سختی ها، به کار و حرفه خود عشق می ورزند و آن را خالصانه انجام می دهند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بیان کرد: یکی از مهم‌ترین اهدافی که خبرنگاران آن را رسالت مهم خود می‌دانند رفع مشکلات مردم است و همین امر بر تقدس و ارزش این حرفه می‌افزاید.

وی با اشاره به اینکه خدمت به افکارعمومی و آگاه سازی بسیار مهم و حساس است و این امر خطیر رسالتی است که خبرنگاران برعهده دارند اظهارداشت: خبرنگار باید واقع‌نگر و صادق باشد و مسائل دینی و ارزش‌های الهی را در کنار مشکلات مردم مطرح کند.

آیت الله شاهچراغی بر حفظ و تقویت وحدت در جامعه تأکید داشت وافزود: خبرنگاران  باید  مطالب وحدت آفرین به جامعه ارائه دهند و خبرها و حرف هایی که موجب تفرقه و آبروریزی شود نباید منعکس شود.

امام جمعه سمنان ارائه خبرهای محکم و مستند به جامعه توسط خبرنگاران و رسانه ها رامهم وضروری عنوان کردوافزود: خبرها باید صادقانه، مفید و منطبق بر امانت داری باشد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان: قلم خبرنگار در مسیر ترویج مبانی اسلامی و مقابله با توطئه های دشمنان حرکت کند

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *