ج٫ فروردین ۳۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

نماینده مردم ایلام: مدیران در مقابل رسانه‌های منتقد خویشتن‌داری‌ کنند

1 دقیقه خوانده شده
نماینده مردم ایلام: مدیران در مقابل رسانه‌های منتقد خویشتن‌داری‌ کنند

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شکایت دانشگاه علوم پزشکی از یک خبرنگار گفت: مدیران در مقابل رسانه‌های منتقد خویشتن‌داری‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از تسنیم؛  علی‌اکبر بسطامی در واکنش به شکایت دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از خبرنگاران منتقد در نحوه رسیدگی به پرونده نوزاد دوماهه آبدانانی اظهار داشت: ضمن ابراز تأسف و همدردی با خانواده‌اش، از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی می‌خواهم  با رعایت اخلاق و انصاف این مسئله را مدیریت نموده و از طولانی شدن فرایند رسیدگی که به صلاح استان، کادر زحمتکش و پرتلاش درمان و پزشکان نیک‌نام ایلامی نیست، جلوگیری کنند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولین در مقابل مطالبه‌گری رسانه‌ها که مصداق امربه‌معروف و نهی از منکر است، گارد تهاجی نگیرند و با صعه صدر برخورد کنند. وی گفت: بهتر است مدیران و رسانه‌ها سوءتفاهمت احتمالی را در فضای دوستانه حل‌وفصل کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: بدون تردید رسانه‌ها نقش مهمی در فرآیند توسعه به عهده‌دارند و بایستی شرایط به نحوی رقم بخورد که نمایندگان افکار عمومی بدون لکنت زبان نقش پل ارتباطی بین مردم و مسئولین را به‌درستی ایفا نمایند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش اثربخش خبرنگاران خاطرنشان کرد: انتظار داریم فعالان رسانه‌ای نیز همانند همیشه با دلسوزی و هوشیاری، شرایط استان و کشور را درک نموده و در کنار انجام رسالت خطیر مطالبه گری و نقد کاستی‌ها و کمبودها، از انتشار اخبار مأیوس‌کننده، حاشیه‌ساز و شائبه برانگیز پرهیز نمایند. وی گفت: در مقطع کنونی فضای عمومی جامعه ما بیش از هر دوره دیگری به امیدآفرینی نیازمند است.
بسطامی اضافه کرد: یقین داریم اهداف همه مسئولین نظام و فعالان رسانه‌ای در یک‌جهت بوده و هیچ‌گاه مخالف، مقابل و متضاد هم نیستند بنابراین لازم است به نحوی عمل شود که خروجی تصمیمات و اقدامات به نفع مردم و در جهت بهبود وضعیت جامعه باشد.

نماینده مردم ایلام: مدیران در مقابل رسانه‌های منتقد خویشتن‌داری‌ کنند

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *