چ٫ اردیبهشت ۵ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

نشست هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در دامغان

1 دقیقه خوانده شده
نشست هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در دامغان
نشست هماهنگی برنامه های بزرگداشت روز خبرنگار توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دامغان در سالن جلسات و با حضور روسای ادارات این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان؛ سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان در این نشست با تاکید بر ضرورت هم گرایی و هم افزایی ادارات و دستگاه های این شهرستان، بر ضرورت منسجم شدن برنامه های روز خبرنگار در صورت تایید و صدور مجوز از ستاد کرونا شهرستان تاکید کرد.

حسین امینیان گفت: تلاش بر این است با مشارکت کلیه دستگاهها، علاوه بر نزدیک کردن هرچه بیشتر دستگاهها به رسانه ها، آنها را بیش از پیش با ظرفیت این بخش از فعالان فرهنگی آشنا کنیم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان، اتخاذ رویکردهای خلاقانه در برگزاری برنامه های پیشنهادی روز خبرنگار را مورد تاکید قرار داد و افزود: برگزاری جشنواره روز خبرنگار، بازدید از اماکن تاریخی و تور گردشگری و دیدار با خانواده شهدا، دیدار با پیشکسوتان در عرصه خبری از جمله برنامه های پیشنهادی است که امیدواریم با همکاری ادارات این شهرستان به نحو مطلوبی انجام شود.

گفتنی است سایر اعضاء در این نشست نظرات خود را در خصوص بزرگداشت هفدهم مرداد روز خبرنگار بیان کردند.

نشست هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در دامغان

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *