چ٫ فروردین ۸ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

«نشریات شاهد» در نرم افزار «همراه ایثار» قابل دریافت شد

1 دقیقه خوانده شده

«نشریات شاهد» که شامل چهار ماهنامه «شاهد یاران»، «شاهد جوان»، «شاهد نوجوان» و «شاهد کودک» می‌شود در نرم افزار «همراه ایثار» قرار گرفت و فایل این نشریات از طریق این سامانه قابل دریافت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ «همراه ایثار»، سامانه موبایلی رسمی بنیاد شهید و امور ایثارگران و یکی از نرم افزارهای «اداره کل آمار و فناوری اطلاعات بنیاد شهید و امور ایثارگران» است که خدماتی همچون دفاتر بنیاد، جستجوی مزار شهدا، مراکز درمانی، دفاتر مشاوره و … ارائه می دهد. بخش «نشریات شاهد» به تازگی در این سامانه اضافه شدهتا دسترسی مخاطبان به مطالب نشریات آسان تر شود.

«مجلات شاهد» شامل چهار نشریه «شاهد یاران»، «شاهد جوان»، «شاهد نوجوان» و «شاهد کودک» است که توسط اداره کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران تولید و منتشر می شود.

گفتنی است علاقه مندان برای دریافت «نشریات شاهد» ابتدا باید سامانه «همراه ایثار» را از کافه بازار دریافت کنند و پس از نصب فایل PDF مجلات را به صورت رایگان دانلود کنند.

پیش‌تر مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تا پایان سال جاری بیش از ۱۰۰ نرم‌افزار چندرسانه‌ای، ۱۱۵ کتاب گویا و ۱۵ کتاب نشر شاهد با ترجمه انگلیسی تولید و منتشر خواهد شد.

رحیم نریمانی در گفت وگو با حوزه ایثار و شهادت ایرنا افزود: مجلات شاهد و ویژه نامه های شاهد یاران در سایت نوید شاهد به صورت آنلاین و با انتشار و پشتیبانی محتوایی اخبار روز قابل دسترسی هستند.

«نشریات شاهد» در نرم افزار «همراه ایثار» قابل دریافت شد

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *