ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

مسیر انتشار منطقه‌ای بازی‌های ایرانی هموار می‌شود؛ خدمات ویژه «مبین وان» برای اعضاء همگرا و فراهمگرا

1 دقیقه خوانده شده
مسیر انتشار منطقه‌ای بازی‌های ایرانی هموار می‌شود؛ خدمات ویژه «مبین وان» برای اعضاء همگرا و فراهمگرا
انتشار بین‌المللی بازی می‌تواند یک تصمیم پردرآمد و جذاب باشد؛ اما دستیابی به این هدف مهم، عزمی راسخ و تلاشی دو چندان برای طی کردن مسیری سخت را می‌طلبد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ ساختار حمایتی همگرا در بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای راه ‌حلی کاربردی و در دسترس برای طی کردن راحت‌تر این مسیر دارد. آن هم استفاده از خدمات «مبین وان» به عنوان ارائه دهنده سرویس‌های دیجیتال بین‌المللی با تمرکز بر روی انتشار بازی در منطقه MENA (خاورمیانه و شمال آفریقا) است که امسال به عنوان همکار حمایتی در کنار ساختار حمایتی همگرا قرار گرفته و پیشنهادها و تخفیف‌های ویژه‌ای را برای اعضای ساختار حمایتی «همگرا» در نظر گرفته است.

علاوه بر تخفیف‌های ویژه این شرکت به اعضای ساختار حمایتی همگرا، اعضای همگرا در ازای استفاده از حمایت‌های صادراتی به کمک شرکت مبین وان، تا ۸۰ درصد هزینه تا سقف تعیین شده در سامانه همگرا را دریافت خواهند کرد. اعضای فراهمگرا هم می‌توانند از مشاوره صادراتی که شرکت مبین وان به طور رایگان در اختیارشان قرار خواهد داد، استفاده نمایند.
«مبین وان کیش» چه سرویس‌هایی ارائه می‌دهد؟
حال این سوال مهم مطرح است که شرکت مبین وان دقیقا  می‌تواند چه خدماتی به بازی‌سازان عضو ساختار حمایتی همگرا ارائه دهد؟
شرکت «مبین وان کیش» خدمات متنوعی در اختیار بازی‌سازان قرار می‌دهد؛ اما خدمات انتشار بین‌الملل این شرکت از سال ۱۳۹۷ و با راه‌اندازی یک واحد تخصصی بین المللی به طور حرفه‌ای و تخصصی آغاز شده است. این شرکت مجموعه‌ای از خدمات مشاوره، سرمایه‌گذاری در بومی‌سازی و تبلیغات بازی‌ها، انتشار بازی‌ها بر روی گوگل پلی و اپ استور و تحویل ریالی درآمد ارزی بازی‌سازان را ارائه می‌کند. خوب است این نکته را هم بدانید که تا الان ۳ بازی پردرآمد موبایلی ایرانی با استفاده از خدمات این شرکت توانسته‌اند بازی‌شان را در منطقه MENA (خاورمیانه و شمال آفریقا) منتشر کنند.
علی‌رغم این توضیح شاید هنوز سوالاتی در خصوص خدمات این شرکت و نحوه استفاده از آنها داشته باشید. به همین خاطر رضا کاظمی، مدیر توسعه کسب و کار بین‌الملل و مریم اکبری، کارشناس ارشد توسعه کسب و کار بین‌الملل مبین وان روز دوشنبه ۲۱ مهر از ساعت ۱۳ در گفتگوی زنده‌ای درباره موضوع انتشار بین‌المللی بازی‌های ویدئویی ایرانی صحبت می‌کنند و در ادامه پاسخگوی سوالاات و نظرات شما خواهند بود. بازی‌سازان عضو ساختار حمایتی همگرا و فراهمگرا بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای می‌توانند این گفتگوی زنده را روز دوشنبه از طریق صفحه همگرا به نشانی Hamgara_vgame  دنبال کنند.

مسیر انتشار منطقه‌ای بازی‌های ایرانی هموار می‌شود؛ خدمات ویژه «مبین وان» برای اعضاء همگرا و فراهمگرا

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *