ج٫ فروردین ۳۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان: اصحاب رسانه‌ها از گذشت، جوانمردی و اخلاقیات حضرت علی(ع) ایده بگیرند

1 دقیقه خوانده شده
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان: اصحاب رسانه‌ها از گذشت، جوانمردی و اخلاقیات حضرت علی(ع) ایده بگیرند

فتایی با اشاره به تقارن روز خبرنگار امسال با عید غدیرخم، گفت: رسانه‌ها باید از گذشت و جوانمردی و اخلاقیات امام علی(ع) ایده بگیرند و در عین رعایت چارچوب‌ها با اخلاق و مردم‌دار باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان؛ احمدحسین فتایی در مراسم تجلیل از خبرنگاران ایسنا و ایکنا که در جهاد دانشگاهی برگزار شد، اظهار کرد: ایسنا و ایکنا ظرفیتی بسیار خوب برای استان هستند.
وی با بیان اینکه با توجه به تغییر رویکرد در حوزه رسانه، اخلاق رسانه‌ای بسیار حائز اهمیت است، ادامه داد: خبرنگاران ایسنا و ایکنای لرستان علاوه بر رسالت و وظایف حرفه‌ای کار خود، اخلاق مداری را رعایت کرده و بسیار بااخلاقند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به تقارن روز خبرنگار امسال با عید غدیرخم، افزود: رسانه‌ها باید از گذشت و جوانمردی و اخلاقیات امام علی(ع) ایده بگیرند و در عین رعایت چارچوب‌ها با اخلاق و مردم‌دار باشند.
فتایی با اشاره به ویروس کرونا اضافه کرد: رسانه‌ها در این خصوص نقش بسیار پررنگی برای فرهنگ سازی دارند. قانع کردن مردم و اطلاع رسانی هر که بیشتر در مورد خطر این ویروس منحوس زمینه را برای رعایت الزامات و پروتکل های بهداشتی فراهم می‌آورد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بی‌اخلاقی‌ از طرف برخی از رسانه‌ها نباید دیده شود، خاطرنشان کرد: باید از منیت‌ها عبور کرد و اخلاق مداری را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: فرصت بسیار کم است، لرستان علی‌رغم ظرفیت‌های زیاد محرومیت‌های تاریخی دارد و نیاز است در چنین شرایطی رسانه‌ها با یکدیگر تعامل داشته و بر توسعه استان تمرکز کنند.
 فتایی بیان کرد: از رسانه‌ها انتظار داریم در فضای مجازی اخلاق رسانه‌ای رعایت شود چراکه رفتار رسانه‌ها سرلوحه‌ای برای رفتار مردم است.
وی در پایان با بیان اینکه همه خبرنگاران و رسانه‌ها می‌توانند در کنار یکدیگر و دوستانه یک هدف را دنبال کنند، گفت: این هدف چیزی جز توسعه لرستان نیست.
http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=2292

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *