پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد: ابتلای بیش از ۲۰ خبرنگار لرستانی به کرونا ویروس

1 دقیقه خوانده شده

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از ابتلای بیش از ۲۰ خبرنگار لرستانی به کرونا ویروس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایسنا؛ احمدحسین فتایی اظهار داشت: خبرنگاران، گمنام‌ترین افراد در عرصه اطلاع رسانی و بویژه  مبارزه با ویروس کرونا هستند که تمام فعالیت‌های خود را در این دوران، بدون هیچ‌گونه چشم داشتی در عرصه سلامت و کمک به سلامت جامعه و آگاهی‌بخشی مردم انجام دادند.

وی اضافه کرد: خبرنگاران هم‌پای مدافعان سلامت از همان روزهای نخست شیوع این بیماری با گرفتن جانشان در دست مدافعان اطلاع رسانی شدند و با تلاش و مجاهدت خود، اخبار را لحظه به لحظه به اطلاع مردم رساندند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان عنوان کرد: آنها با توجه به نیاز به فرهنگ‌سازی در شیوع ویروس کرونا، در خط مقدم این بیماری قرار گرفته و علاوه بر همیاری مدافعان سلامت، برای اطلاع رسانی حفظ جان مردم نیز تلاش کرده‌اند.

فتایی بیان کرد: متاسفانه از ابتدای شیوع بیماری کرونا بیش از ۲۰ نفر از اهالی رسانه لرستان به این ویروس مبتلا شدند و ضرورت دارد مورد حمایت قرار گیرند.

وی اظهار کرد: از مردم می‌خواهیم از ماسک استفاده کرده و فاصله‌ اجتماعی را حفظ و دست‌هایشان را ضدعفونی کرده و یا با آب و صابون شسته و بهداشت فردی را برای رفع محدودیت‌ها و بهتر شدن شرایط رعایت کنند.

این مسئول گفت: اگر مردم رعایت کنند می‌توان انتظار داشت وضعیت رو به بهبودی پیش رود و در غیر این صورت، موارد بیماری بسیار بیشتر از این خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد: ابتلای بیش از ۲۰ خبرنگار لرستانی به کرونا ویروس

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *