چ٫ فروردین ۸ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر: هزینه های درمانی بیمه درمان تکمیلی تا پایان آبان بروزرسانی می شود

1 دقیقه خوانده شده
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر: هزینه های درمانی بیمه درمان تکمیلی تا پایان آبان به روز رسانی می شود

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در برنامه شهرفرهنگ شبکه خبر درباره گله‌مندی برخی اعضای صندوق نسبت به خدمات بیمه تکمیلی و بازپرداخت هزینه‌های درمان گفت: افتخار من این است که هیچ هنرمندی در مجموعه صندوق نگران هزینه های درمانی خود نباشد و از ۳ سال گذشته تاکنون این قول من بوده است.  در حوزه بیمه درمان تکمیلی یکی از نقص های ما ضعف اطلاع رسانی و دیگر کم اطلاعی اعضا از نحوه دریافت و پرداخت خسارت های درمانی است. 


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر؛ سیدزاده در ادامه افزود: حدود ۳۰ هزار نفر از خدمات بیمه درمان تکمیلی صندوق برخوردار هستند که ۶۰ درصد حق بیمه آنها و افراد تحت تکفل از سوی صندوق پرداخت می شود. سامانه بیمانو امکان نظارت بر شرکت بیمه و ارائه اطلاعات شفاف به بیمه شدگان را در پیگیری دریافت هزینه های درمانی فراهم کرده است و از مراجعات حضوری اعضا بخصوص در ایام کرونا کاسته است.
وی با اشاره به تمدید سه ماهه بیمه تکمیلی گفت: برای حمایت از اعضا در ایام همه گیری ویروس کرونا بیمه درمان تکمیلی ۳۰ هزار نفر از اعضای تحت پوشش را به مدت سه ماه رایگان تمدید کردیم  و از تیر تا شهریور در مسیر دریافت مدارک و پرداخت خسارت با تأخیرحرکت کردیم اما قطعاً از اواخر آبان همه مدارک بروزرسانی خواهد شد. ثبت نام های جدید نیز از ۲۱ مهرماه آغاز خواهد شد.
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در ادامه در خصوص قرارداد با شرکت بیمه سرمد گفت: عملکرد شرکت های بیمه در ارائه خدمات تقریباً یکسان است. معمولاً عموم شرکت های بیمه ای از مراجع  درمانی یکسان خدمات می گیرند در نتیجه نام شرکت بیمه تعیین کننده عملکرد او نیست و بیمه سرمد نیز با صندوق همکاری خوبی داشته است.
سیدزاده تصریح کرد: وقتی یک شرکت بیمه با مراکز درمانی قرارداد داشته باشد، مراجعه‌کننده می‌تواند تا سقف بیمه بدون پرداخت هزینه از خدمات آنجا استفاده کند. در صورت مراجعه به مراکزی که طرف قرارداد بیمه مشخص‌شده نیست، باید هزینه پرداخت شده و پس از آن تسویه شود.
وی در خصوص نارضایتی اعضا از سیستم های پاسخگویی صندوق گفت: ما در صندوق حدود ۱۶، ۱۷ نفر نیروی کارشناسی داریم. در طول روز بیش از ۳ هزار تماس با صندوق گرفته می شود و سازمان ما توان پاسخگویی به حجم تماس‌های برقرار شده را ندارد. از اول آبان شبکه ای را برای پاسخگویی تلفن راه اندازی کردیم و این مرکزتلفن تا حدود زیادی مشکل پاسخگویی ما رفع خواهد شد.
سیدزاده در ادامه افزود: نمایندگان ما در استان ها بهترین مرجع پاسخگویی به اعضا هستند و در کنار هنرمندانی که دغدغه اجتماعی بیشتری دارند به عنوان همرسانان صندوق فعالیت می کنند. این ها دستان اجرایی ما هستند که مشکلات هنرمندان منطقه خود را به ما اطلاع می دهند.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر: هزینه های درمانی بیمه درمان تکمیلی تا پایان آبان بروزرسانی می شود

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *