ج٫ اردیبهشت ۷ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر خبر داد: پیشکسوتان حوزه فرهنگ و هنر خدمات ویژه ای خواهند گرفت

1 دقیقه خوانده شده

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از ارائه خدمات ویژه به پیشکسوتان حوزه فرهنگ و هنر، خبر داد و گفت: بیمه تکمیلی اعضای موسسه هنرمندان پیشکسوت از بالاترین سطح برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر؛ سیدزاده در مراسم معارفه نیکنام حسین پور ضمن اعلام این خبر گفت: اتخاذ سیاست های حمایتی متناسب با منزلت و جایگاه  اصحاب فرهنگ و هنر خصوصاً پیشکسوتان این حوزه از اهداف و برنامه های صندوق اعتباری هنر طی ۴ سال گذشته بوده است.
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر درادامه افزود: در شرایط کنونی کشوردر تلاش هستیم با برنامه ریزی و با تدوین سیاست های حمایتی در بخش های مختلف فرهنگی و هنری اندکی از مشکلات فعالان این عرصه را کاهش دهیم.
وی ادامه داد: در حال حاضر به بیش از۳ هزارنفر از پیشکسوتان حوزه فرهنگ و هنر در قالب طرح تکریم و کمک مستمری به صورت ماهیانه، از سوی صندوق اعتباری هنر مقرری پرداخت می شود.
سیدزاده تصریح کرد: برای اعضای بالای ۶۵ سال و پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر نیازمند تعریف خدمات و رسیدگی ویژه هستیم که با همراهی موسسه به زودی به آن خواهیم پرداخت. در اولین گام بیمه تکمیلی معرفی شدگان از سوی موسسه هنرمندان پیشکسوت در بالاترین سطح (رفاه) و با کمک این موسسه از حداکثر تخفیف برخوردار است.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر خبر داد: پیشکسوتان حوزه فرهنگ و هنر خدمات ویژه ای خواهند گرفت

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *