پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی تأکید کرد: تمرکز فعالیت های رسانه ای، تبلیغی و اشاعه فرهنگ دریایی در مدیریت ارتباطات سازمان

1 دقیقه خوانده شده
تمرکز فعالیت های رسانه ای، تبلیغی و اشاعه فرهنگ دریایی در مدیریت ارتباطات سازمان

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اقدامات قابل تقدیر رسانه ها از جمله رسانه ملی (در قالب خبر و برنامه فانوس دریایی)، خبرگزاری ها، سایت های خبری و شبکه های اجتماعی، رسانه های مکتوب (روزنامه ها و نشریات تخصصی) در اشاعه موثر فرهنگ دریایی، تاکید کرد: مجموعه اقدامات رسانه ای و همچنین برنامه فانوس دریایی، به خوبی توانست موضوعات عملیاتی و فعالیت های بنادر و همچنین مشاغل دریایی را به افکار عمومی منتقل کند.

 به گزارش پایگاه خبری خبرنگاران و رسانه و به نقل از مرزنیوز؛ محمد راستاد در نشست هماهنگی مدیریت اشاعه فرهنگ دریایی و بندری، تاکید کرد: فعالیت های مناسبی در طول سال های گذشته، در حوزه اشاعه فرهنگ دریایی انجام شده و همه معاونت ها دغدغه فرهنگ دریایی داشته اند و زحماتی را نیز متقبل شده اند؛ اما باید آسیب شناسی شود که چقدر در این خصوص موفق بوده ایم.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در این نشست که معاونان و تعدادی از مدیران این سازمان نیز حضور داشتند، افزود: برای غنا بخشیدن به اقدامات و فعالیت های مرتبط با توسعه فرهنگ دریایی، ضرورت دارد همه معاونت ها در در حوزه تهیه محتوای فرهنگی مشارکت داشته باشند و محورهای مد نظر خود برای اشاعه فرهنگ دریایی را از منظر تخصصی بیان کنند.
معاون وزیر راه و شهرسازی، اقداماتی که در دفتر مطالعات راهبردی سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه پژوهش ، میراث فرهنگی دریایی ، چاپ کتاب و اطلس های دریایی و بندری و اقدماتی را که برای ورود مباحث دریایی و بندری به کتب درسی انجام شده را  مناسب توصیف کرد و گفت: اما کماکان افکار عمومی و اجتماعی و حتی برخی مسئولان، سازمان بنادر و وظایف و تکالیف آن را به خوبی نمی شناسند.
وی با تاکید بر یکپارچگی و ساماندهی اقدمات صورت گرفته در حوزه اشاعه فرهنگ دریایی در سازمان بنادر گفت: اشاعه و مکانیسم اشاعه فرهنگ دریایی باید در حوزه مدیریت ارتباطات متمرکز شود تا با بهره گیری از ابزارهای مناسب رسانه ای و قالب های جذاب، آن را به افکار عمومی ارائه دهد.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی بر تهیه و تدوین سند اشاعه فرهنگ دریایی به عنوان سند بالا دستی این حوزه توسط مدیریت ارتباطات و بین الملل تاکید کردو گفت: این سند پشتوانه ای برای برنامه ریزی، تولید محتوا و اجرای برنامه های توسعه فرهنگ دریایی خواهد بود و همه معاونت ها و ادارات کل موظف به همکاری در چارچوب این سند خواهند بود.
بنابراین گزارش، مقرر شد کارگروه ویژه اشاعه فرهنگ دریایی به صورت فصلی و به ریاست مدیرعامل سازمان بنادر و دبیری مدیریت ارتباطات و بین الملل تشکیل و روند اجرای سند راهبری و فعالیت های انجام شده در این حوزه بررسی شود.
http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=229

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *