ش٫ اردیبهشت ۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان البرز تاکید کرد: لزوم بارگذاری گواهی عدم سوءپیشینه در سایت خانه مطبوعات

1 دقیقه خوانده شده
مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان البرز از اعضای این خانه خواست تا با دریافت گواهی عدم سوءپیشینه نسبت به بارگذاری آن در سایت خانه مطبوعات اقدام کنند.
مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان البرز هشدار داد: لزوم بارگذاری گواهی عدم سوءپیشینه در سایت خانه مطبوعات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه؛ دکتر رضا عباس زاده با اعلام این مطلب گفت: کسانی که تا به حال نسبت به دریافت گواهی عدم سوء پیشینه اقدام نکرده اند، لطفا برای گرفتن گواهی عدم سوء پیشینه (آنلاین) و بارگذاری در سایت خانه مطبوعات تا پایان ماه جاری اقدام نمایند.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل جدید صادره از سوی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اهالی رسانه اعم از خبرنگار، عکاس، صفحه بند، اعضای هیات تحریریه، مدیرمسئول و سایر فعالان رسانه ای که تا به حال نسبت به دریافت گواهی عدم سوء پیشینه اقدام نکرده اند، برای گرفتن این گواهی به صورت آنلاین فقط تا پایان مهر ماه سال جاری مهلت دارند و این مهلت دیگر تمدید نخواهد شد.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان البرز اظهار داشت: همکاران گرامی برای دریافت این گواهی می توانند از لینک زیر استفاده کنند:

https://adliran.ir/Login/Authenticate?returnUrl=RealPerson/Index&systemName=PersonPortal&loginType=1&isSelectNaturalPerson=false&isSelectRealPerson=true&isSelectJudPerson=false&creationMethod=2&messageUrl=&loginTitle=%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%86%d9%87%20%d8%ae%d9%88%d8%af%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%db%8c%20%d8%a7%d8%b4%d8%ae%d8%a7%d8%b5%20%d8%ad%d9%82%db%8c%d9%82%db%8c

گفتنی است سوء سابقه یا سوء پیشینه، شناسنامه کیفری افرادی‌ست که مرتکب جرم شده‌اند. این شناسنامه گاهی به صورت ابدی همراه فرد است و گاهی به صورت موقتی‌ست. پیش از هر چیز لازم است به این نکته توجه کنید که ارتکاب به بعضی از جرم‌ها بر خلاف تصور رایج مردم در اثر اشتباه صورت می‌گیرد، مانند بسیاری از جرایم رانندگی. در این موارد جرایم، غیر عمد محسوب می‌شوند و با جرمی مانند قتل یا سرقت متفاوت است. به همین دلیل همه جرم‌ها را نمی‌توان در یک دسته‌بندی قرار داد و ارتکاب به هر جرمی را باعث ایجاد سوء پیشینه دانست.

خبرنگار: الناز قنبری

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان البرز تاکید کرد: لزوم بارگذاری گواهی عدم سوءپیشینه در سایت خانه مطبوعات

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *