چ٫ فروردین ۲۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

مدیرعامل خانه مطبوعات استان البرز: انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات برگزار می شود

1 دقیقه خوانده شده
مدیر عامل خانه مطبوعات استان البرز: انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات برگزار می شود

رضا عباس زاده رییس هیئت مدیره و مدیرعامل خانه مطبوعات استان البرز از برگزاری انتخابات هیئت مدیره و بازرسین خانه مطبوعات خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات استان البرز؛ رضا عباس زاده با اشاره به آغاز ثبت نام علاقه مندان کاندیداتوری هیئت مدیره و بازرسین خانه مطبوعات گفت: با توجه به آغاز مهلت ثبت نام انتخابات، علاقه مندان به شرکت در انتخابات می توانند با مراجعه به سامانه خانه مطبوعات ثبت نام نمایند.

وی در ادامه به شرایط کاندیداتورها اشاره کرد و اظهار داشت: عضویت در خانه مطبوعات، حداقل داشتن ۲۵ سال سن، عدم سوءپیشینه به روز و گواهی ۵ سال فعالیت رسانه ای تایید شده از جمله شرایط ثبت نام کاندیداتورهای هیئت مدیره خانه مطبوعات است.

وی در ادامه افزود: انتخابات این دوره خانه مطبوعات همانند سنوات گذشته با ۷ عضو اصلی و ۲ بازرس برگزار خواهد شد، تمامی مدیران مسئول، خبرنگاران، سرپرستان نشریات در سطح استان و مدیران پایگاه های خبری می توانند به عنوان کاندید در هیئت مدیره ثبت نام نمایند.

مدیرعامل خانه مطبوعات در ادامه به ترکیب اعضای هیئت مدیره اشاره کرد و افزود: از ۷ نفر عضو اصلی هیئت مدیره، ۲ نفر به عنوان نمایندگان مدیران مسئول، ۳ نفر نمایندگان خبرنگاران، ۱ نفر سرپرستان و ۱ نفر نماینده خبرگزاری ها و پایگاه های خبری انتخاب خواهند شد.

گفتنی است اعضای خانه مطبوعات با هر عنوانی که در سامانه ثبت نام کرده اند می توانند در انتخابات شرکت نمایند.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان البرز: انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات برگزار می شود

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *