ج٫ فروردین ۳۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

مدیرخانه مطبوعات استان قزوین: برنامه های روز خبرنگار در قزوین به صورت محدود برگزار می‌شود

1 دقیقه خوانده شده
مدیرخانه مطبوعات استان قزوین: برنامه های روز خبرنگار در قزوین به صورت محدود برگزار می‌شود

مدیرخانه مطبوعات استان قزوین گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برنامه‌های روز خبرنگار در قزوین به صورت محدود برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرگزاری مهر؛ هادی درزی رامندی اظهار کرد: هرسال همزمان با ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار فرصت مناسبی ایجاد می‌شود تا از تلاش‌های اهالی رسانه قدردانی و تجلیل شود.

وی با بیان اینکه اهالی رسانه استان قزوین جایگاه مناسبی در سطح کشور دارند ادامه داد: در سال‌های گذشته همزمان با روز خبرنگار برنامه‌های خوبی با همکاری دستگاه‌های مختلف برای تجلیل از تلاش و فعالیت خبرنگاران برگزار می‌شد اما متأسفانه امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و اعلام شرایط قرمز برای برخی از شهرستان‌های استان امکان برگزاری مراسم با حضور حداکثری همکاران در روز خبرنگار امکان پذیر نیست.

درزی رامندی تصریح کرد: با توجه به جایگاه رفیع خبرنگاران و اهمیت تلاش این عزیزان برگزاری چند مراسم و برنامه در دستور کار خانه مطبوعات استان قرار دارد.

مدیر خانه مطبوعات استان قزوین خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که با حضور اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات برگزار شد چگونگی برگزاری برنامه‌های روز خبرنگار مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

درزی رامندی تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده مراسم و برنامه‌های روز خبرنگار با حضور حداقل اهالی رسانه برگزار خواهد شد و در این برنامه‌ها علاوه بر تجلیل از منتخبان اهالی رسانه این فرصت فراهم می‌شود که فعالان این عرصه بخشی از مشکلات و دغدغه‌های خود را مطرح کنند.

مدیر خانه مطبوعات استان قزوین گفت: در جلسه شورای اطلاع رسانی استان که به ریاست معاون سیاسی و امنیتی استانداری برگزار شد پیشنهادات خانه مطبوعات در خصوص برنامه‌های روز خبرنگار مورد تصویب قرار گرفت.

وی افزود: تأمین اعتبار برای تهیه یک وعده بن غذا برای خبرنگاران به همراه خانواده و اهدای بسته اقلام معیشتی از دیگر برنامه‌های این روز است که با تأمین اعتبار اقلام تهیه شده را با حضور در دفاتر رسانه‌های منتخب تقدیم خبرنگاران خواهیم کرد.

مدیر خانه مطبوعات استان قزوین یادآور شد: هر چند هیچ هدیه و تقدیری نمی‌تواند جوابگوی تلاش ‌صادقانه خبرنگاران باشد اما این رویکرد تنها گرامیداشت کسانی است که بدون تعطیلی و خستگی در مسیر اطلاع رسانی تلاش می‌کنند.

در حال حاضر در استان قزوین ۲۰ خبرگزاری، سایت و پایگاه خبری، ۵۰ نشریه استانی و ۵۵ نشریه سراسری و حدود ۴۰۰ نفر در این عرصه فعالیت می‌کنند.

مدیرخانه مطبوعات استان قزوین: برنامه های روز خبرنگار در قزوین به صورت محدود برگزار می‌شود

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *