چ٫ فروردین ۸ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

مدیران رسانه‌ها برای دریافت تسهیلات حمایتی کم‌بهره اقدام کنند

1 دقیقه خوانده شده
مدیران رسانه‌ها و کانون‌های آگهی و تبلیغاتی از امروز، ۴ شنبه ۲۳ مهرماه ۱۳۹۹ می‌توانند برای دریافت تسهیلات حمایتی قرض‌الحسنه ویژه کسب و کارها و فعالان بخش فرهنگ و هنر، ثبت نام کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی طی فراخوانی اعلام کرد: صاحبان امتیاز روزنامه‌ها، فصل‌نامه‌ها، دوفصل‌نامه‌ها، سالنامه‌ها و همچنین مدیران کانون‌های آگهی و تبلیغاتی از امروز ۴ شنبه، ۲۳ مهرماه ۱۳۹۹ می‌توانند با مراجعه به سامانه «تحفه» به نشانی: https://tohfeh.farhang.gov.ir/ نسبت به ثبت نام خود برای دریافت تسهیلات حمایتی قرض‌الحسنه ویژه کسب و کارها و فعالان بخش فرهنگ و هنر اقدام کنند.

بنابراین گزارش، تسهیلات حمایتی مذکور در مراحل بعدی برای سایر رسانه‌ها نیز قابل پرداخت خواهد بود.

همچنین در این فراخوان آمده است: به‌منظور حمایت از صنوف فعال فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و حفظ فرصت‌های شغلی و رونق صنایع فرهنگی، تسهیلات حمایتی کم‌بهره با عاملیت صندوق کارآفرینی امید اعطا می‌شود.

برای رفع ابهام و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با چگونگی دریافت تسهیلات حمایتی، شماره تلفن ۸۴۰۹۵۱۵۷-۰۲۱ برای مدیران رسانه‌ها و شماره تلفن ۸۸۰۰۴۱۸۴-۰۲۱ برای مدیران کانون‌های آگهی و تبلیغاتی آماده پاسخ‌گویی هستند.

http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=3210

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *