پ٫ فروردین ۳۰ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

قدردانی معاون رئیس جمهور از خبرنگار خبرگزاری صداوسیما

1 دقیقه خوانده شده
قدردانی معاون رئیس جمهور از خبرنگار خبرگزاری صداوسیما

دکتر محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه بودجه امروز در رشت از مریم دورباش خبرنگار معاونت خبر صداوسیمای مرکز گیلان با دادن هدیه و لوح قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز گیلان؛ دکتر محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه بودجه امروز در رشت از مریم دورباش به نمایندگی از دیگر خبرنگاران و دست اندرکاران معاونت خبر صداوسیمای مرکز گیلان بخاطر تلاشهای شان برای تولید و انعکاس اخبار و گزارش های مربوط به شیوع بیماری کرونا به ویژه گزارش تلاش پاکبان در بحران کرونا تقدیر کرد.
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در این مراسم با توجه به اینکه گیلان از نخستین استان های درگیر با بیماری کرونا بود خاطر نشان کرد: به همین دلیل برای هر نوع اطلاع رسانی در این خصوص بر پایه واقعیت و انعکاس آن باید ظرفیت مخاطب را درک کنیم.
دکتر محمدباقر نوبخت با بیان اینکه شخصا خبر ۲۰و۲۳ خبر گیلان را رصد می کنم تصریح کرد: خوشبختانه صداوسیما رسالت اش را در جایگاه رسانه در بحران کرونا به خوبی ایفا کرده است.
وی افزود: واقعا صداوسیمای مرکز گیلان در این راستا خوب عمل کرد و سازمان برنامه بودجه کشور از خانم دورباش بخاطر گزارش پاکبان در بحران کرونا به نمایندگی از تمامی همکاران در صدا و سیما مرکز گیلان با اهدا لوح قدردانی می کنم.
مریم دورباش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گیلان هم گفت: من و همکارانم با توجه به رسالت خبری خود در بحرانها به ویژه بحران کرونا با انعکاس درست خبر به مردم خدمت می کنیم.
وی تصریح کرد: قدردانی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه بودجه از من نتیجه تلاش تمامی همکاران در معاونت خبر صداوسیمای مرکز گیلان است.
http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=599

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *