ش٫ مرداد ۶ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه‌های کشور

قدردانی بخشدار مرکزی کرج از مدیر روابط‌عمومی فرمانداری کرج

1 دقیقه خوانده شده
دکتر حنانه رضایی بخشدار مرکزی کرج از همکاری مدیر روابط‌عمومی فرمانداری ویژه شهرستان کرج با این بخشداری تشکر و قدردانی کرد.
قدردانی بخشدارمرکزی کرج از مدیر روابط‌عمومی فرمانداری کرج

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه؛ به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی دکتر حنانه رضایی از دکتر زهرا کورانی مدیر روابط‌عمومی فرمانداری ویژه شهرستان کرج با اهدای لوح سپاس تجلیل کرد.

دکتر حنانه رضایی در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: روابط عمومی یکی از مهمترین عناصر در توسعه دستگاه هاست و تاثیر آن بر بالندگی و افزایش آگاهی در درون و برون سازمان غیرقابل انکار است.

در متن این لوح آمده است:

سرکار خانم  زهرا کورانی

مسئول محترم روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان کرج

با سلام و احترام؛

بدون تردید روابط عمومی به‌ عنوان عنصر اصلی در عرصه سیاست‌گذاری‌های کلان نظام و هدایت سازمان‌ها جایگاه ویژه‌ای دارد و از آنجا که کارکردهایش به مشابه آیینه‌ی روشن هر دستگاه است، امروزه به رکن مهمی از ابزار عملکرد سازمان ها تبدیل شده است.

روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را فرصت مغتنمی شمرده تا ضمن تبریک این روز به شما که از فعالین این حوزه می‌باشید؛ از تلاش‌های مستمر و تأثیرگذارتان به عنوان مسئول روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان کرج تقدیر و تشکر نمایم.

امیدوارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده بتوانید هم‌چون گذشته با استفاده از تجربیات گرانبهای خویش در تبیین و تشریح دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت مردمی و انقلابی اهتمام ورزیده و کماکان در عرصه دستیابی به اهداف متعالی موفق و مؤید باشید؛ توفیقات روزافزون شما را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

حنانه رضایی

بخشدار مرکزی شهرستان کرج

 

لینک کوتاه: http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=16597

خبرنگار: الناز قنبری

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *