پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

فراخوان پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان البرز

1 دقیقه خوانده شده
فراخوان پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان البرز

رییس بسیج رسانه استان البرز اعلام کرد که پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر در این استان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ ابراهیم نوروزی فر در نشستی که با موضوع وقف و رسانه به مناسبت آغاز هفته وقف با حضور اصحاب رسانه در آستان مقدس امامزاده طاهر (ع) مهرشهر کرج برگزار شد؛ افزود: در تفاهم نامه ای که با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز منعقد شد مقرر شد که یک‌ بخش ویژه به جشنواره ابوذر امسال با موضوع نقش وقف در محرومیت زدایی و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی افزوده شود.
وی اظهار داشت: این جشنواره در ۸ قالب خبر؛ تیتر؛ گزارش؛ مصاحبه؛ عکس؛ یادداشت؛ مقاله؛ موشن گرافی و فیلم کوتاه برگزار می شود.
وی گفت: جهش تولید و اقتصاد مقاومتی؛ بصیرت و دشمن شناسی؛ مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه؛ مبارزه با آسیب های اجتماعی؛ مسایل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه؛ کرونا و کمک مومنانه؛ ۴۰ سالگی دفاع مقدس؛ دستاوردهای انقلاب اسلامی و بسیج و حوزه اقدام و امیدافرینی موضوعات این جشنواره می باشد.
نوروزی فر ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را در بازه زمانی ۱۵ بهمن ماه سال ۹۸ تا ۳۰ آذرماه سال‌جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
وی اضافه کرد: هر شرکت کننده می تواند در سه بخش سه اثر ارسال کند.
رییس بسیج رسانه استان البرز گفت: شرکت کنندگان در جشنواره رسانه ای ابوذر آثار خود را بایستی در سایت Aboozarha.ir بارگذاری کنند.
علاقمندان به شرکت در جشنواره رسانه ای ابوذر تا پایان آذر ماه سال جاری مهلت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

فراخوان پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان البرز

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *