ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

غبارروبی گلزار شهدای نیشابور توسط خبرنگاران

1 دقیقه خوانده شده
غبارروبی گلزار شهدای نیشابور توسط خبرنگاران

گلزار شهدای نیشابور توسط خبرنگاران نیشابوری در اولین روز دهه گرامیداشت مقام خبرنگار غبارروبی و گل‌افشانی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایگاه خبرنگاران و رسانه و به نقل از راه دانا؛ صبح امروز دهه گرامیداشت مقام خبرنگار با حضور خبرنگاران نیشابوری و تعدادی از مسئولین در گلزار شهدای نیشابور آغاز شد.

در ابتدای این مراسم خبرنگاران بر مزار شهید مدافع حرم سردار محسن قاجاریان و شهید نورعلی شوشتری و حجت‌الاسلام عبدالجواد غرویان و محمدکاظم رجایی امامان جمعه اسبق نیشابور حاضر شدند.

در ادامه خبرنگاران بر مزار شهید محمدرضا نعمتی نژاد، از تصویربرداران صداوسیما که در حین مأموریت در جبهه‌های دفاع حق علیه باطل در عملیات کربلای پنج به شهادت رسیده بود فاتحه قرائت کردند.

همچنین حضور بر سر مزار کاظم اخباری، خبرنگار خبرگزاری ایرنا و صداوسیما که در حادثه انفجار قطار جان به جان‌آفرین تسلیم کرد و تقی سعید کاویانی، سردبیر اسبق هفته‌نامه صبح نیشابور حاضر و به قرائت فاتحه پرداختند.

علیرضا سیدآبادی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور در حاشیه این مراسم گفت: طبق تصمیم شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیشابور، با توجه به قرار گرفتن این روز در دهه بین دو عید قربان و غدیر، به‌عنوان دهه تقدیر از خبرنگاران نام‌گذاری شد و اولین روز این هفته با حضور خبرنگاران و مسئولین در این مکان مقدس برگزار شد.

وی افزود: همچنین برنامه‌های مختلفی برای خبرنگاران و خانواده آن‌ها طی دهه جاری پیش‌بینی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا خواهد شد.

غبارروبی گلزار شهدای نیشابور توسط خبرنگاران

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *