پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

عکاس و خبرنگار تسنیم قم حائز رتبه برتر در جشنواره ابوذر شدند

1 دقیقه خوانده شده
عکاس و خبرنگار تسنیم قم حائز رتبه برتر در جشنواره ابوذر شدند

محمد رفیعی موحد عکاس و الهام پناهی فر خبرنگار خبرگزاری تسنیم استان قم در پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر حائز رتبه برتر شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قم با حضور مسئولین و خبرنگاران و فعالان رسانه در سالن همایش های شهرداری برگزار شد.

این جشنواره از سوی سازمان بسیج رسانه قم و با مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، دبیرخانه کنگره شهدای استان و شهرداری قم برگزار شد.

در پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر بیش از ۱۰۰ نفر از اهالی رسانه قم در بخش های خبر، تیتر، مصاحبه، گزارش، عکس، گزارش تصویری، ژورنالیسم تلویزیونی و مستند و همچنین بخش ویژه جشنواره به رقابت پرداختند.

در بخش گزارش تصویری محمد رفیعی موحد رتبه سوم را به دست آورد، در بخش مصاحبه نیز الهام پناهی فر با اثر “روایت خواندنی هنرمند قمی از تصویرگری سه نسل از شهدا؛ سیره شهدا خط بطلانی بر زرق‌وبرق دنیاست” رتبه سوم را کسب کرد.

محمد رفیعی موحد از جمله عکاسان خبری در استان قم است که در عین جوانی تجربه زیادی در عرصه عکاسی دارد، به تصویر کشیدن مشکلات مناطق محروم کشور و استان قم از جمله فعالیت های این عکاس جوان و شاخص استان است.

الهام پناهی فر خبرنگار تسنیم از جمله خبرنگاران فعال در عرصه ایثار و شهادت است، این خبرنگار و گزارش نویس قمی گزارش های برجسته و شاخصی درباره معلولین وفرهنگیان برتر قم نیز نوشته است، این خبرنگار متعهد استان در جشنواره چهارم ابوذر به رتبه برتر دست پیدا کرده بود.

عکاس و خبرنگار تسنیم قم حائز رتبه برتر در جشنواره ابوذر شدند

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *