ج٫ اردیبهشت ۷ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

شناسنامه رسانه‌ای استان البرز گردآوری و تدوین شد

1 دقیقه خوانده شده
شناسنامه رسانه ای استان البرز که حاوی اطلاعات جامع رسانه های دارای مجوز و اهالی رسانه و خبرنگاران استان البرز می باشد، در اولین جلسه شورای اطلاع رسانی استان البرز در سال 1402رونمایی شد.
شناسنامه رسانه ای استان البرز گردآوری و تدوین شد
شناسنامه رسانه ای استان البرز که حاوی اطلاعات جامع رسانه های دارای مجوز و اهالی رسانه و خبرنگاران استان البرز می باشد، در اولین جلسه شورای اطلاع رسانی استان البرز در سال ۱۴۰۲رونمایی شد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز؛ در این مجموعه و بر اساس آمار استخراجی اسفند ماه ۱۴۰۱ از سامانه جامع رسانه های کشور اطلاعات تعداد ۲۳۲ رسانه محلی استان البرز شامل ۹۰ پایگاه خبری؛ ۵۴ نشریه الکترونیکی غیر برخط (از هفته نامه تا سالنامه) و ۸۸ نشریه چاپی شامل (۷ روزنامه، ۱۳ هفته نامه؛ ۷ دوهفته نامه؛ ۲۸ ماهنامه، ۱ دوماهنامه، ۲۵ فصلنامه، ۶ دوفصلنامه، و ۱ سالنامه) قرار داده شده است.
همچنین اهالی رسانه و خبرنگاران استان البرز شامل ۲۵۸ خبرنگار ثبت شده در سامانه جامع رسانه های کشور، ۳۵۵ عضو اصلی و ۱۲ عضو افتخاری خانه مطبوعات استان البرز، ۶۱۴ خبرنگار و اهل رسانه ثبت شده در بانک جامع اطلاعات اهالی رسانه و خبرنگاران استان و مدیران رسانه های خبری استان البرز در این مجموعه معرفی شده اند.
گفتنی است شناسنامه رسانه ای استان البرز به دلایل متعدد از جمله (صدور مجوزهای جدید در حوزه رسانه، ابطال برخی مجوزه ها به دلیل ماده ۱۶  قانون مطبوعات و عدم انتشار، ورود افراد جدید به حوزه رسانه استان، خروج برخی از فعالان رسانه ای از عرصه خبرنگاری، ورود و خروج اعضای خانه مطبوعات، تغییرات در تعداد خبرنگاران عضو سامانه جامع رسانه های کشور نیازمند به روز رسانی سالانه می باشد.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *