ش٫ اردیبهشت ۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

سرخط‌های اصلی روزنامه‌های شیراز در یکم شهریور ماه ۹۹

1 دقیقه خوانده شده
سرخط‌های اصلی روزنامه‌های شیراز در یکم شهریور ماه ۹۹

روزنامه های چاپ شیراز همزمان با شنبه یکم شهریور سرخط‌های اصلی خود را به تحولات در بازار پوشاک و رنگ باختن هویت اسلامی ، تاکید بر برگزاری آیین های عزاداری محرم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و اولویت بخشیدن به ظرفیت های معدنی شرق استان فارس اختصاص دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ روزنامه های خبرجنوب، عصرمردم، افسانه، نیم نگاه، طلوع، تماشا، سبحان و شیراز نوین نشریات روزانه استانی هستند که نسخه آنها به ایرنا ارسال شده است.

خبرجنوب در سرخط صفحه نخست با عنوان ” شور حسینی در گوشه گوشه فارس “هرخانه یک حسینیه به استقبال از ماه محرم رفت ، این روزنامه در سرخطی دیگر  به درخواست استاندارفارس از مدیران دولتی فارس جهت مقابله با تلاش ها برای تخریب دولت در ماه های پایانی سال اشاره دارد.

شیرازنوین دیگر روزنامه شیراز با این عنوان که فارس دارای ظزفیت مطلوبی برای ایفای نقش ترانزیتی در سطح منطقه ای و ملی است به نقل از معاون عمرانی استانداری فارس نوشت استان فارس دارای بیشترین تعداد پروژه در حوزه حمل و نقل در کشور است .

در بخش دیگری از عناوین شیراز نوین آمده است :معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد:هیات مدهبی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

تیتر اصلی روزنامه افسانه نیز  به کسادی بازار پوشاک در شیراز پرداخته است ، ترکش های گرانی و کرونا بر بازار پوشاک عنوانی است که ذیل آن رییس اتحادیه فروشندگان پوشاک شیراز گفته است : فروش مغازه های لباس فروشی شیراز نسبت به سال گذشته حدود ۷۰درصد کاهش داشته است.

این روزنامه همچنین به نقل از معاون دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبرداد: آمار جانباختگان کرونا در فارس به ۷۴۴ نفر رسید.

روزنامه تماشا نیز اظهارات استاندار فارس خطاب به مدیران دستگاههای اجرایی استان  را برجسته کرد و نوشت : تاثیر خدامت دولت برزندگی مردم را به روشنی تشریح کنید. این روزنامه به نقل از رییس اتحادیه عمده فروشان موادغذایی شیراز عنوان کرد:رکود جدی توام با تورم بی سابقه در بازار مواد غذایی شیراز به چشم می خورد .

روزنامه طلوع نیز گفته های رییس سازمان صمت فارس را برجسته ساخت و گفت:مشکلی برای تامین ملزومات بهداشتی هیات ها وجود ندارد.

گزارش خبری روزنامه سبحان نیز با عنوان بازار در قرق مانتوهای جلوباز به رنگ باختن هویت ملی و اسلامی در بازار پوشاک اشاره کرد ، در دیگر عنوان این روزنامه  اظهارات نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس  مبنی بر فوریت تامین اعتبار پروژه عمرانی مسیر حجت آباد تا دشت قره باغ و تعریض گردنه کرونی برجسته کرد.

عصرم مردم  هم به نقل از علی خرمی رییس شورای اسلامی استان فارس نوشت  : هیچ حکومتی بدون پشتوانه مردمی نمی تواند داوم بیاورد ، این روزنامه اظهارات وحیدبنا نماینده شهرستان فسا درشورای اسلامی استان فارس را با عنوان با این وضع مسکن احتمالا به زودی چادرنشین خواهیم شد را برجسته کرد .

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *