ج٫ فروردین ۳۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

ریاست ایرنا بر اوآنا آغاز شد

1 دقیقه خوانده شده
در آیین اختتامیه هجدهمین مجمع عمومی سازمان خبرگزاری های آسیا و اقیانوسیه (اوآنا) با رای اعضای این مجمع ریاست سه ساله سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) بر این سازمان (اوآنا) به صورت رسمی آغاز شد.
ریاست ایرنا بر اوآنا آغاز شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از مرزنیوز؛ علی نادری مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی در آیین اختتامیه هجدهمین مجمع عمومی اوآنا با تشکر از اعضای شرکت کننده در این مجمع، گفت: در دوره جدید تلاش می ‌کنیم ارتباط بین خبرگزاری‌ های عضو را بیش از پیش گسترش دهیم و این ارتباطات در مسیر اطلاع‌ رسانی مستقل و بی طرفانه مبتنی بر ارائه حقایق پیش برود.

نادری با تقدیر از خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی برای مدیریت اتحادیه طی سه سال گذشته، تاکید کرد: امیدوارم در دوره جدید بتوانیم مسیرهای جدید برای اطلاع رسانی و ارتباطات را با همکاری هم پیدا کنیم و آنها را توسعه دهیم.

هجدهمین مجمع عمومی سازمان خبرگزاری های آسیا و اقیانوسیه (اوآنا) از روز دوشنبه (۲ آبان) طی مراسمی با سخنان دکتر محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور علی نادری مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) و هیون جون کیم مدیر اجرایی خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی طی مراسمی آغاز به کار کرد و امروز (سه شنبه) با صدور “اعلامیه تهران” به کار خود پایان داد.

در این اجلاس دو روزه ۶۰ نفر از روسا، مدیران و سردبیران ارشد از ۳۵ کشور عضو اوآنا حضور داشتند.

«اوآنا»(OANA) نام اختصاصی سازمان خبرگزاری های آسیا و اقیانوسیه The Organization of Asia-Pacific News Agencies است که در ۲۲ دسامبر سال ۱۹۶۱ میلادی (۱ دی ۱۳۴۰) با هدف تسهیل اطلاع رسانی میان کشورهای این منطقه با حمایت سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) تاسیس شد.

لینک کوتاه: https://khabarnegaranvaresane.ir/?p=12906

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *