چ٫ فروردین ۸ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

روایت خبرنگار حوزه در عراق از راهپیمایی اربعین: زائران عکس حاج قاسم و ابومهدی را همراه دارند

1 دقیقه خوانده شده
روایت خبرنگار حوزه در عراق از راهپیمایی اربعین: زائران عکس حاج قاسم و ابومهدی را همراه دارند

خبرنگار افتخاری حوزه نیوز در عراق که از شهر کاظمین به کربلای معلا مشرف شده است به طور خاص نائب الزیاره همه مخاطبان خبرگزاری حوزه در حرم حسینی(ع) است.

به نقل از پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرگزاری حوزه؛ خانم فاطمه نصراوی خبرنگار افتخاری حوزه نیوز در عراق به صورت خاص از طرف مخاطبان خبرگزاری حوزه نائب الزیاره آستان مقدس حسینی شد.

وی که از شهر کاظمین به کربلای معلا مشرف شده است نائب الزیاره همه مخاطبان خبرگزاری حوزه در حرم حسینی(ع) است و برای برطرف شدن بیماری کرونا وحضور مجدد زائران ایرانی در عراق دعاگو هست.

وی در یادداشتی با اشاره به شرایط متفاوت اربعین امسال آورده است:

جای زائران ایرانی در مسیر پیاده روی خالی است و این مسیر گام های زائران ایرانی را حس نمی کند. صاحبان موکب های اربعینی از این مسئله بسیار غمگین و دردمند هستند، امّا این ناراحتی را در پیش کسی اظهار نمی کنند.

ما در کنار هم یک قدرت بی نظیر هستیم و همگی این مسئله را از زمان برگزاری “هروله طویریج” در روز عاشورا درک کرده اند. هیچ کس نمی تواند بین عراق و ایران جدایی بیندازد؛ چرا که امام حسین (ع) ما را در کنار هم گرد می آورد.

 اینجا در مسیر پیاده روی با رهبران مقاومت حاج قاسم و حاج ابو مهدی و تمامی شهدا همراه شدیم و تصاویر آنها در مسیر کربلا نصب شده بود.  همگی تصاویر شهدا را به همراه داشتند.

 ملت عزیز ایران و رهبر معظم را فراموش نمی کنیم و برای آنان دعا می کنیم.  به همه ایرانی ها می گویم که امسال از حضور شما بی بهره ماندیم و ان شاء الله همیشه زیر گنبد حضرت ابا عبد الله الحسین (ع) و برادرش حضرت ابوالفضل العباس (ع) در کنار هم خواهیم بود.

روایت خبرنگار حوزه در عراق از راهپیمایی اربعین: زائران عکس حاج قاسم و ابومهدی را همراه دارند

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *