پ٫ فروردین ۳۰ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

روایت آتش‌سوزی در ناو آمریکایی از زبان خبرنگار ای.بی.سی نیوز

1 دقیقه خوانده شده
روایت آتش‌سوزی در ناو آمریکایی از زبان خبرنگار ای.بی.سی نیوز

خبرنگار ای.بی.سی نیوز آنچه از آتش‌سوزی در ناو آمریکایی «یو اس اس بونهام ریچارد» دیده بود را روایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ خبرنگار ‌ای بی سی نیوز با اشاره به انفجار یک کشتی جنگی نیروی دریایی آمریکا در سن دیه گو گفت: با توجه به اینکه این کشتی پر از سوخت است، این نگرانی وجود دارد که کشتی‌های نظامی همجوار آن، به خاطر انفجار‌های احتمالی بیشتر (این کشتی) در معرض خطر باشند.

به گزارش ‌ای بی سی نیوز، انفجار کشتی جنگی آبی خاکی «یو اس اس بونهام ریچارد» در پایگاه دریایی در سن دیه گو، واقع در ایالت کالیفرنیا روی داد. هنگام وقوع انفجار صدای آژیر‌های خطر متعددی شنیده می‌شد. بر اساس گزارش ها، دستکم ۲۱ زخمی، از جمله ۱۷ ملوان در بیمارستان بستری شده اند.

گزارش‌ها درباره نخستین شعله‌های آتش در ساعت ۸:۳۸ صبح منتشر شد. اندکی پس از وقوع آتش سوزی، انفجار، کشتی را در هم شکست و ملوانان را وادار به فرار کرد.

ده‌ها تن از ماموران آتش نشانی سن دیه گو به سرعت به محل انفجار اعزام شدند تا به تیم‌های پایگاه دریایی که مشغول مبارزه با آتش هستند، ملحق شوند. کشتی‌هایی در نزدیکی کشتی حادثه دیده مستقر شدند تا دود را فرونشانند. ۱۶۰ ملوان روی عرشه بودند. ۱۷ ملوان و چهار غیرنظامی زخمی به سرعت به بیمارستان منتقل شدند. با توجه به اینکه این کشتی پر از سوخت است، این نگرانی وجود دارد که کشتی‌های نظامی همجوار آن، به خاطر انفجار‌های احتمالی بیشتر (این کشتی) در معرض خطر باشند.

یکی از مقامات آتش نشانی گفت این کشتی ممکن است روز‌ها در آتش بسوزد.

خبرنگار این شبکه گفت: با توجه به اینکه آتش سوزی همچنان ادامه دارد، رسیدگی به علت آن دشوار است. در حالی که ۲۱ زخمی این حادثه تحت درمان هستند، یکی از مقامات دفاعی می‌گوید جراحات ۹ تن از آن‌ها شدید است.

روایت آتش‌سوزی در ناو آمریکایی از زبان خبرنگار ای.بی.سی نیوز

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *