ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

رسالت ذاتی خبرنگار، مبارزه در خط مقدم جنگ نرم است

1 دقیقه خوانده شده

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی همزمان با ۱۶ آذرماه، روز دانشجو، با ارسال پیامی، سالروز تاسیس خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایسنا؛ متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رسالت ذاتی خبرنگار و خبرگزاری متعهد در جامعه ای متدین و انقلابی، مبتنی بر نشر حقایق و بسط ارزش‌های اخلاقی و مبارزه در خط مقدم جنگ نرم و رسانه‌ای نظام سلطه در مقابل آزادگان جهان است.

خبرگزاری ایسنا که جامعه ی دانشگاهی و دانشجویی، شاکله ی آن را تشکیل داده و با روحیه ی فعال و جوان دانشجویی به وظیفه ی انعکاس اخبار و رویدادهای داخلی و بین المللی می‌پردازد، از ثمرات پرافتخار انقلاب اسلامی و نظام مقدس جموری اسلامی می‌باشد.

اینجانب و همکارانم در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ضمن تبریک و تهنیت ۱۶آذرماه، سالروز تاسیس خبرگزاری ایسنا، به عموم مسئولان، خبرنگاران و فعالان عرصه خبر این خبرگزاری، از همکاری‌های بی شائبه مدیرمسئول، سردبیران، خبرنگاران و عکاسان این خبرگزاری در آذربایجان شرقی در مناسبت‌ها، مراسمات ملی و انقلابی صمیمانه قدردانی نموده و توفیق همه‌ی این عزیزان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان، حضرت امام خامنه ای( مدظله العالی) خواهان هستیم.

رسالت ذاتی خبرنگار، مبارزه در خط مقدم جنگ نرم است

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *