س٫ اسفند ۲۹ام, ۱۴۰۲

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

راه اندازی پویش های مختلف روز قدس در فضای مجازی توسط خبرنگاران البرزی

1 دقیقه خوانده شده
خانه مطبوعات البرز در دعوت خبرنگاران دخالتی نداشته است

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان البرز گفت: شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور شکل روز قدس امسال را متفاوت از سال‌های گذشته کرده است، آحاد ملت ایران بخصوص قشر خبرنگار و اصحاب رسانه را به حضور همه‌جانبه در پویش‌های مختلف روز قدس در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی توصیه می شود.

رضا عباس زاده ‌روز قدس را گرامی داشت و بر لزوم ظلم‌ستیزی علیه رژیم کودک‌کش اسراییل تاکید کرد و اظهارداشت: روز قدس هم فقط روز فلسطین نیست که روز خروشیدن بر همه باطل هاست.

وی تصریح کرد: ما اصحاب رسانه و خبرنگاران، راهپیمایی روز قدس را نماد عینی برائت از مشرکین درهمه دنیا می دانیم و مردم فرهیخته مان را هم دعوت می کنیم حضور در این مراسم را بسان “فاستبقوا الخیرات” بدانند و بشتابند تا نام آنان در فهرست روشن یاران حق، ثبت شود.

مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان البرز بیان کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا راهپیمایی روز قدس به عنوان نماد ظلم ستیزی برگزار نمی‌شود این روز را گرامی داشته و بغض فروخفته خود علیه رژیم کودک کش اسراییل را به جای جاری سازی در قدم ها در قلم هایمان ساری و جاری می سازیم و از این رو به تعداد روزهای سال تکثیر خواهیم کرد.
عباس زاده افزود: ما به نام قلم به نام کلمه از همه مردم دعوت می کنیم تا فراگیرترین خبر جهان را با حضور فرد به فردمان با راه اندازی پویش به نام قدس بنویسیم که هر کدام از ما بسان کلمه ای هستیم در شاهنامه حماسه حق طلبی .

به گفته مدیر عامل خانه مطبوعات استان البرز، امسال در پی محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری شایسته و گسترده راهپیمایی سراسری؛ فضای مجازی بستر مناسبی است برای اینکه خبرنگاران مساله مقاومت و مبارزه با مستکبرانی چون رژیم صهیونیستی در این فضا به اشتراک گذاشته شود و فریاد استکبار ستیزی مردم میهن اسلامی به گوش جهانیان برسد.

راه اندازی پویش های مختلف روز قدس در فضای مجازی توسط خبرنگاران البرزی

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *